Dubbele account check

• beste cpers,

Ik heb nu een dubbele account check gemaakt waar je exact kan zien wie er allemaal op 1 ip adres speelt nu heb ik ook gemaakt dat ik daar vanuit gelijk een ban kan uitdelen enkel wil ik standaard als tekst het volgende hebben:

Uw account is verbannen dit omdat er meerdere meerdere accounts op het ip adres staat.

hoe kan ik dit zo krijgen?

Wie kan en wil me helpen?

alvast bedankt

• PHP
    <?php
    $query = mysql_query("SELECT `id` FROM `users` WHERE `ipadres` = '" . mysql_real_escape_string($_SERVER['REMOTE_ADDR'] . "'");
    if(mysql_num_rows($query) >= 2)
    {
    die('Uw account is verbannen dit omdat er meerdere meerdere accounts op het ip adres staat.);
    }
    ?>

Aangezien het voor ons niet duidelijk is hoe jouw bansysteem eruit ziet, kan ik er niet veel meer van maken.

Edit: security van CP filtert de enkele quotes bij de [func]die[/func]() functie, plak die er nog even bij. ;)

• Zo ziet mijn stukje van het ban script eruit.

Heb even klein stukje gekopieerd.

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 19.04.10 17:54:50:
    Ik dacht zelf zoiets;

PHP
    mysql_query("UPDATE `users` SET `ban2`='Uw account is verbannen dit omdat er meerdere meerdere accounts op het ip adres staat.' WHERE `login`='$_POST[login]'");

Maar weet niet of het goed is?

• PHP
    <?php
    $query = mysql_query("SELECT `id` FROM `users` WHERE `ban` = '1' AND `nickname` = '" . $_SESSION['gebruikersnaam'] . "'"); // Uiteraard aanpassen naar wat je ingelogde gebruiker is.
    if(mysql_num_rows($query))
    {
    die(Uw account is verbannen dit omdat er meerdere meerdere accounts op het ip adres staat.);
    }
    ?>

Edit: wederom de enkele quotes erbij zetten.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!