Goede Betaalde host

• Ahh, oke, nooit op gelet eigenlijk, nou gelukkig dat ik geen crime site meer gebruik, mja had het eigenlijk nou allang moeten weten, omdat ik al 5 jaar 2 webdomeinen heb bij hun XD

@ superior, bedankt;)

• Je moet rekening houden idd dat bijna elk spel te zwaar is voor een gewone hosting. Je word erg snel geadviseerd om je spel dan ergens anders te "hosten"

Ik had het probleem gelijk al met versio.nl na paar weekjes scripten? Toen werd blijkbaar me banditi source te zwaar en nee was niet dat me scripting zo slecht was maar meer mysql connecties deed, meer berekeningen uitvoeren enz enz.

Hou er rekening mee als je een hosting per jaar neemt;) Zonde van je geld dus.

Zelf zit ik ook via wjsolutions.nl, geen idee hoe ik ff zo 123 daar kwam maar ging via msn met Willem. Aangezien ik een goede kwaliteit VPS server zocht maar ook geen prijzen had van bijna een dedicated server (sommige hosting bedrijven hebben echt VPS prijzen van +150 euro, kan je beter gelijk een dedicated nemen voor die bedrag)

VPS, is makkelijk dat je namelijk vrij bent wat je doet je hebt gewoon een shell, ik gebruik bijvoorbeeld ook voor IRC bouncers en wil toekomst voor een ventrilo servertje desnoods gebruiken;p
    Je website draait daarnaast ook nog is lekker snel vergeleken met meeste webhostings. Voor 20 euro ongeveer heb je de simpelste pakket bij Willem ;) naja voor al die voordelen valt reuze mee.
    Kosten zijn laag vanwege dat proc een Q6600 is en geen Xeon. De Q6600 is uitstekend voor zaken die mensen hier gebruiken, je kan zelfs een oude pentium 3 proc vaak nog goed gebruiken voor een webhosting.

Ik moet zeggen dat me server prima werkt! DirectAdmin zit erbij, alle rechten, je kan dus resellers en admin account aanmaken.

System Uptime 29 Days, 2 Hours and 2 Minutes

Naja lijkt me een mooie tijd, das hoelang ik me VPS dus ook heb;)

• Citaat

Als het verkeer van een klant het verkeer van andere klanten verstoort, behoudt One.com zich het recht voor
    om het webhotel van de eerstgenoemde klant te sluiten zonder voorafgaande kennisgeving en / of een afzonderlijk tarief
    voor het verkeer in rekening te brengen. One.com behoudt zich het absolute recht voor om te besluiten of verkeer wel
    of niet excessief is.

Jaaaaah klinkt echt geweldig. Niet dus.
    Achterlijke buitenlandse bedrijven altijd.

Daarnaast staat ook dat je site niet teveel mag gebruiken van de servers, meeste crimespellen doen het wel. Als zulke voorwaarden al tussen staat kan je dus ook opeens kosten krijgen voor die hoge verbruik zonder het te weten ;)

Ik adviseer sowieso Nederlandse hostings te nemen anders kan je net zo goed naar godaddy of weet ik veel wat gaan.

• Als je echt goedkoop wilt hosten bij een extern bedrijf, zou ik voor hostso.com gaan. Niet duur (tarieven op jaarbasis) en je weet waar je voor betaalt. Goede service, super prestaties en binnen 24 uur heb je je eigen website!

Totdat Stefan en Koen terug zijn van vakantie ben ik weer actief. Daarna ben ik weer weg ;)

• Blij dat mensen onze diensten bevalt 8-|

Helaas nu problemen met de server die Willem nu oplossen is.
    Maar dit geld niet voor onze klanten, die ondervinden hierbij geen problemen van downtime.

• Het zijn geen thuis servers, ze worden bij een bedrijf verzorgt.
    Thuis servers zouden het dataverkeer niet trekken, dan is zijn internet waardeloos.

Edit
    De server voor de hoofd website is weer normaal.

• @larsisgoed9
    Je zoekt wel erg ver in de problemen he? :p
    Kan je vertellen dat wij vanmiddag een storing hadden.
    Dit was alleen op de main website te merken bij de klanten niet.
    Probleem was in 30 min. opgelost, was de eerste storing bij hun in 8 jaar tijd ;)

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!