het ranken gaat tot nu toe nog goed op mijn site.
maar als ze de laatste rank hebben (The-God en dan zegmaar 100 % hebben dan gaan ze weer rank up naar
niks gewoon een leeg vak waar aaan kan dit liggen? ![]()
het ranken gaat tot nu toe nog goed op mijn site.
maar als ze de laatste rank hebben (The-God en dan zegmaar 100 % hebben dan gaan ze weer rank up naar
niks gewoon een leeg vak waar aaan kan dit liggen? ![]()
Je moet een Max limit instellen. Dat heb ik ooit eens gelezen alleen ben vergeten hoe dat moet.
Je script zou handig zijn ![]()
Misschien in je script waarin je rankup staat een beveiliging zetten dat als rang (bijvoorbeeld) lager is dan 10 rank +1 wordt en anders blijft staan op 100%
of dat het gwn the -god blijft en dan gwn in procenten hoger kan ![]()
ik zal even kijken naar het script ![]()
de cron seconde ![]()
$query = mysql_query("SELECT login, rankvord FROM `[users]` WHERE rankvord > 100");
while($leden = mysql_fetch_assoc($query)) {
$som = $leden['rankvord'] - "100";
if($som >= 0) {
mysql_query("UPDATE `[users]` SET `rank`=`rank`+1, `rankvord`='". $som ."' WHERE login='". $leden['login'] ."'");
}
else
{
mysql_query("UPDATE `[users]` SET `rank`=`rank`+1, `rankvord`='0.00' WHERE login='". $leden['login'] ."'");
}
}
?>
Toon Meer
zet in je config wat ik hierboven neergezet heb ![]()
Dit kan toch ook zo:
$query = mysql_query("SELECT login, rankvord FROM `[users]` WHERE rankvord > 100 && rank < 12");
while($leden = mysql_fetch_assoc($query)) {
$som = $leden['rankvord'] - "100";
if($som >= 0) {
mysql_query("UPDATE `[users]` SET `rank`=`rank`+1, `rankvord`='". $som ."' WHERE login='". $leden['login'] ."'");
}
else
{
mysql_query("UPDATE `[users]` SET `rank`=`rank`+1, `rankvord`='0.00' WHERE login='". $leden['login'] ."'");
}
}
?>
Toon Meer
ok
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!