het ranken gaat tot nu toe nog goed op mijn site.
maar als ze de laatste rank hebben (The-God en dan zegmaar 100 % hebben dan gaan ze weer rank up naar
niks gewoon een leeg vak waar aaan kan dit liggen?
het ranken gaat tot nu toe nog goed op mijn site.
maar als ze de laatste rank hebben (The-God en dan zegmaar 100 % hebben dan gaan ze weer rank up naar
niks gewoon een leeg vak waar aaan kan dit liggen?
Je moet een Max limit instellen. Dat heb ik ooit eens gelezen alleen ben vergeten hoe dat moet.
Je script zou handig zijn
Misschien in je script waarin je rankup staat een beveiliging zetten dat als rang (bijvoorbeeld) lager is dan 10 rank +1 wordt en anders blijft staan op 100%
of dat het gwn the -god blijft en dan gwn in procenten hoger kan
ik zal even kijken naar het script
de cron seconde
$query = mysql_query("SELECT login, rankvord FROM `[users]` WHERE rankvord > 100");
while($leden = mysql_fetch_assoc($query)) {
$som = $leden['rankvord'] - "100";
if($som >= 0) {
mysql_query("UPDATE `[users]` SET `rank`=`rank`+1, `rankvord`='". $som ."' WHERE login='". $leden['login'] ."'");
}
else
{
mysql_query("UPDATE `[users]` SET `rank`=`rank`+1, `rankvord`='0.00' WHERE login='". $leden['login'] ."'");
}
}
?>
Toon Meer
zet in je config wat ik hierboven neergezet heb
Dit kan toch ook zo:
$query = mysql_query("SELECT login, rankvord FROM `[users]` WHERE rankvord > 100 && rank < 12");
while($leden = mysql_fetch_assoc($query)) {
$som = $leden['rankvord'] - "100";
if($som >= 0) {
mysql_query("UPDATE `[users]` SET `rank`=`rank`+1, `rankvord`='". $som ."' WHERE login='". $leden['login'] ."'");
}
else
{
mysql_query("UPDATE `[users]` SET `rank`=`rank`+1, `rankvord`='0.00' WHERE login='". $leden['login'] ."'");
}
}
?>
Toon Meer
ok
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!