Coffeeshops - uurloon

• Hallo CP,

als ik de vragen&hulp (van de banditi source) lees zie ik de volgende vraag:
    03. Als je 10 coffeeshops hebt krijg je dan 5.000,- per uur of gewoon 500,- euro?
    Je krijgt dan natuurlijk 10 x 500 euro = 5.000 euro per uur.

Nou is mijn vraag heeft iemand dit al gemaakt, zoja wilt die het dan delen?
    Als nog niemand dit heeft, ga ik er zelf wel even nakijken mischien dat met een beetje hulp van jullie weer een nieuwe update voor banditi hebben :)

• hoerenhuizen heb ik niet, zal even kijken heb hier nog een banditi 2.0 liggen. kijken of het daar inzit:)
    maar ik wil graag die uurloon op de familie hebben, dus als ze coffeeshops kopen erzoveel bijkomt, dit moet je dan ook aanpassen bij cron_hour?

edit:

hoerenhuis gevonde, dankje ga kijken hoever ik kom:)

edit:

heb nu dit:

wat moet ik invullen bij

PHP
    mysql_query("UPDATE `families` SET `coffeeshop`=`coffeeshop`+'$number' WHERE `login`='$data->login'");

en dan login, want hij moet nu geen login, maar een familie pakken tog?

• Zal er na kijken, ben nu al aardig op weg (vind ik zelf)
    Coffeeshop heb ik nu in familie shop toegevoegd.
    Cron_hour heb ik aangepast naar dit:

PHP
    mysql_query("UPDATE `families` SET `bank`=`bank`+`coffeeshop`*'1500'");
    mysql_query("UPDATE `families` SET `contant`=`contant`+'500',`bank`=`bank`+'1000' WHERE UNIX_TIMESTAMP(NOW())-UNIX_TIMESTAMP(`online`) < 300");

En dit bij fambeheer:

alleen als ik nu coffeeshops koop word het opgeteld bij clubhuis :|
    en ik moet zien te krijgen dat de leden geld krijgen, ipv familie zelf

• Maar hoe weet hij dan dat die users geld moet geven van coffeeshops die bij familie staat?
    En het systeem werkt gelukkig wel familie heeft net geld ontvangen

• de error

PHP
    <?php if ($donatie == 0)
    {
    echo 'u moet geld doneren';
    }elseif ($donatie == 1 ){
    echo 'u heeft al geld gedoneert, meer mag altijd!'
    }
    ?>

Bedoel je zo iets dergelijks?

• Nee,
    ik wil graag uurloon hebben, dat gaat via familie.
    je kan bijvoorbeeld coffeeshops kopen, als je 1 koopt - 1500,= per uur, en dat de famleden dat dan krijgen

• dus je moet dit

PHP
    mysql_query("UPDATE `users` SET `bank`=`bank`+'$number' WHERE `fam`='$data->fam'");

in plaats van

PHP
    mysql_query("UPDATE `families` SET `bank`=`bank`+`coffeeshop`*'1500'");
    mysql_query("UPDATE `families` SET `contant`=`contant`+'500',`bank`=`bank`+'1000' WHERE UNIX_TIMESTAMP(NOW())-UNIX_TIMESTAMP(`online`) < 300");

?

• PHP
    mysql_query("UPDATE `families` SET `bank`=`bank`+(`coffeeshop`*'1500')");

Die ONLINE gedeelte werkt niet he, neem aan dat je de online status bedoelt van de users. Dat werkt dus niet als je online vraagt van users, weet niet als bij (`online`) $data->online kan.. Nooit geprobeert:P

PHP
    f($_POST['item'] == 24){
    if($data->contant >= 250000*$number){
    if($_POST['number'] > 0){
    $betaald = 250000*$number;
    mysql_query("UPDATE `families` SET `coffeeshop`=`coffeeshop`+'$number' WHERE `naam`='$data->naam'");
    }else{$error = 2;}
    }else{$error = 1;}
    }

Denk niet dat die 999999999999999 nodig is, dus heb die helemaal weggehaald, daarnaast kan je beter ctype doen voor het geval dat;)

• @ vergeten, bedankt zal het gelijk aanpassen

en ik zal wel even wat meer info op google zoeken, over familie defineren, zoiets heb ik namelijk nog nooit gedaan

bedankt allemaal voor je reactie

• Doe gewoon zo :s

PHP
    $dbres        = mysql_query("SELECT * FROM `families` WHERE `coffeshop` > 0");
      while($clan = mysql_fetch_object($dbres)) {
          mysql_query("UPDATE `users` SET `contant`=`contant`+". (250*$clan->coffeeshop) .",`bank`=`bank`+". (1250*$clan->coffeeshop) ." WHERE `familie`='{$clan->name}');

Dan moet je bij families coffeeshop hebben, meer niet8-|

• Citaat van Ferhatje

Doe gewoon zo :s

PHP
    $dbres        = mysql_query("SELECT * FROM `families` WHERE `coffeshop` > 0");
      while($clan = mysql_fetch_object($dbres)) {
          mysql_query("UPDATE `users` SET `contant`=`contant`+". (250*$clan->coffeeshop) .",`bank`=`bank`+". (1250*$clan->coffeeshop) ." WHERE `familie`='{$clan->name}');

Dan moet je bij families coffeeshop hebben, meer niet8-|

Hij wilt denk ik geld naar familie hebben en niet bij users;) dus dat heeft weinig nut. Die tijd die hij in code heeft verwerkt gaat erom dat hij wilt dat de families dus actief zijn hiervoor beloond worden, dit dus gecontroleerd word via de leden van de familie

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!