Posts by Gblow1

    Hallo ik wil graag een Domein+hosting kopen
    (voor banditi os),
    ik wil er graag voor betalen
    maar mijn enige manieren om tebetalen zijn:
    Wallie, Paysafecard, Dus ik weet niet wie dat aanneemt.


    groeten,

    Hallo,


    Ik doe binnenkort een wedstrijd op school, (alle klassen mogen mee doen; 1+2de jaar dus 706 leerlingen) en dat is iets met PI (is een wiskunde cijfer) en je moet het orgineelste idee hebben maar er moet pi inzitten dus dat wil ik erin gedesigned hebben, ik wil het samen doen met iemand dus als je wilt..


    Prijs Valt nog over tepraten (ongv 5euro)
    Eind datum 2/3 maart


    ik had het idee om met de klas (12 leerlingen) doen alsof we een bal vasthouden en dan in die handen een bal designen en daar omheen een voetbalstation, met allemaal suporters met pi, of op de bal pi..


    Groeten Roelf


    Als julie nog ideeën hebben dan hoor ik het graag
    dus ook als je niet kan designen maar wel een idee hebt vertel het dan maar..

    Citaat van Xreativ

    Dat is te zien, want het zijn alleen lelijke brushes op elkaar geklapt zonder enige betekenis/effect ervan.


    Watvoor betekenis zou het moeten geven? het is alleen om mijn profiel tepimpen dat het er niet zo standaard uit ziet,


    en die effecten als je goed kijkt of je beeldscherm aanzet dan zie je dat de effecten bloeddruppels en aders zijn


    Eerst kijken daarna reactie


    En ja mensen ik wou weten wat julie hiervan vinden
    maar ik wil ook vertellen wat ik van die reactie vind ;)

    BEFORE



    AFTER

    Misschien even punten geven en zeggen wat ik eventueel nog moet aanpassen..


    ik hoop dat julie het een beetje mooi vinden..


    Groeten Gblow

    Hallo,


    Ik heb sinds kort een domein bij wjsolutions en ik wil mijn spel gaan verhuizen (het script er opnieuw opzetten enzo) .. maar de mede admin van dit huidige spel is afwezig, dus zou ik het script op deze site erop willen .. maar ik werk nu ook opeens met direct admin dus daar snap ik ook niet veel van


    ik heb teamviewer dus zo zou je me kunnen helpen


    Pm me maar..


    Groeten

    [offtopic]Ik heb al veel topics over hosting aangemaakt.. sorry daarvoor maar nu ben ik tot een besluit gekomen dat ik een betalende hosting ga kopen (door de reclame van mijn site) [/offtopic]


    Mijn eisen:


    - Genoeg ruimte voor mijn banditi os script
    - Snelle server
    - Geen Reclame
    - Mijn spel (Banditi OS) moet erop kunnen werken
    Dus met php/msql graag..
    - .nl domein


    Mijn budget (per jaar) is : 25 tot 40 euro


    Stuur me maar een pb ;)


    ps:


    Laat wel even achter :


    Hoe duur (perjaar) :
    Hoeveel gb:
    Dataverkeer


    Enzovoort




    Groeten

    Hallo .. als een lid bij ons bescherming heeft gekocht kan hij blijven aanvallen zonder dat ze hem aanvallen ?
    raar: Kan iemand mij helpen ?




    Groeten


    Edit by Killingdevil: Verplaatst naar andere categorie.