BEFORE
AFTER
Misschien even punten geven en zeggen wat ik eventueel nog moet aanpassen..
ik hoop dat julie het een beetje mooi vinden..
Groeten Gblow
BEFORE
AFTER
Misschien even punten geven en zeggen wat ik eventueel nog moet aanpassen..
ik hoop dat julie het een beetje mooi vinden..
Groeten Gblow
Eigenlijk vind ik de teksten naast en onder de login wat moeilijk te lezen, dat is in mijn ogen toch wel een belangrijk punt om te veranderen.
Ook is roze bij de registratie knop niet echt een criminele kleur, donkere kleuren of wit vind je vaak bij maffia spellen.
Oke dan
Op de tekst na vind ik het er verder goed uitzien!!
Vind de kleuren combinatie ook leuk, alleen de tekst is idd niet super goed te lezen.
En welke text kan je dan niet lezen?
1. Probeer gewoon met normale lettertypes en kleuren te werken.
2. Een achtergrond had misschien ook wel mooi geleken inplaats van alleen een kleurtje
3. De cartoon past niet echt bij de kleuren die je gebruikt. [offtopic]Is deze cartoon legaal te gebruiken? [/offtopic]
Ik zou zeggen neem voorbeelden of leer tutorials; Maar dit lijkt plak werk dus daarom geef ik geen lijstje;)
@ricky : zonder copyright dus ik neem aan van wel
Dan kun je beter altijd even verder kijken op de site, vooral opletten als je ergens Copyright of Disclaimer tegenkomt. Daar staat het heel vaak in.
Verder vind ik ook dat de tekst moeilijk leesbaar is, maar dat zei ik al in mijn vorige reactie van gisteravond.
Ook is de witte tekst van de login button op een licht grijze achtergrond ook niet handig. Die combinatie maakt het slecht leesbaar voor sommigen.
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!