ik ging gister even wat brushes downloaden en dit is de uitkomst wat vinden julie ervan??
CitaatPluspunten
Minpunten
Cijfer
{Knipped by Willem wegens het weergeven van e-mailadres wat niet is toegestaan.}
ik ging gister even wat brushes downloaden en dit is de uitkomst wat vinden julie ervan??
CitaatPluspunten
Minpunten
Cijfer
{Knipped by Willem wegens het weergeven van e-mailadres wat niet is toegestaan.}
Citaatik ging gister even wat brushes downloaden en dit is de uitkomst
Dat is te zien, want het zijn alleen lelijke brushes op elkaar geklapt zonder enige betekenis/effect ervan.
Slaat nergens op, sorry!
Je linkje werkt niet...
CitaatSorry, Roelf_xl heeft ervoor gekozen zijn/haar profiel niet beschikbaar te stellen voor jou.
Dan moet je gewoon op de plaatje kijken:)
Mooi, heel mooi voor een netlogprofiel :).
Citaat van XreativDat is te zien, want het zijn alleen lelijke brushes op elkaar geklapt zonder enige betekenis/effect ervan.
Watvoor betekenis zou het moeten geven? het is alleen om mijn profiel tepimpen dat het er niet zo standaard uit ziet,
en die effecten als je goed kijkt of je beeldscherm aanzet dan zie je dat de effecten bloeddruppels en aders zijn
Eerst kijken daarna reactie
En ja mensen ik wou weten wat julie hiervan vinden
maar ik wil ook vertellen wat ik van die reactie vind
[offtopic]Ik denk eerlijk dat deze reactie sarcastisch is';
Citaat
Mooi, heel mooi voor een netlogprofiel
[/offtopic]
En ik vind het echt lelijk ben het met Xreativ mee eens;)
ik vind dit uber slecht!, Ziet er echt niet uit
Veel te druk, veel te veel effecten en dingen doorelkaar, chaotisch, en die bloed spetters zien er wel heel nep uit:o
Ik zou eerst een beetje naar andere profielen kijken en daar een beetje van te leren, en dan een iets minder chaotische lay maken, dit is gewoon te druk.
MVG Georgo
En ik sluit het topic omdat er een e-mailadres in gegraveerd staat wat niet is toegestaan volgens het reglement van criminalspoint.
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!