Wat is eigenlijk het motief van de school om jou binnen te halen. Want het is niet gebruikelijk dat een Amerikaanse school een Nederlander binnen haalt.
Naar Amerika?
-
-
Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
-
Me 2 (me too, ik ook
)
-
Het motief was dat mijn moeder (Amerikaans) daar ook op school heeft gezeten. In Australie woont een oom van mij
-
Mijn vriendin komt uit amerika. Ze is van oorsprong amerika maar ze kan goed nederlands. Het enige jammere is je familie ga je missen, heeft ze ook gehad. Je moet uitkijken voor die amerikanen want er kan nog al wat problemen ontstaan(ga ik niet verder op in). Je leert beter engels maar je krijgt wel een beetje een ander accent. Maar als je denkt dat je het daar verder kunt schoppen dan hier in Nederland zou ik het zeker doen. maar ga niet uit van de American Dream want dat gaat je denk ik niet lukken.
Veel plezier,
Frank -
Amerika is een gehucht in Nederland, en een onderdeel van de gemeente Noordenveld in Drenthe, op de grens met de provincie Groningen. Het ligt ongeveer vier meter boven zeeniveau.
Dat is vlak bij me. Veel succes.
-
Ik zou je aanraden niet te gaan, als je niet oud genoeg bent om zo'n beslissing te nemen ga je het ginder heel moeilijk krijgen.
-
ik zou kiezen voor australie, enkel omdat ik gruwel van amerika met aller Groter, Beter, mooier.
Plus dat je ook nog leuke dieren hebt in Australie hebt en mooiere stukken land.
-
jgdonleach,
Lolz!
Natuurlijk in het WERELDDEEL!! -
het lijkt me heel gaaf om naar amerika te gaan,
Alleen zal je het daar ook wel moeilijk krijgen, omdat ze hier in nederland een andere systeem hanteren dan in amerika,
Mja dat zal opzich wel meevallen als je er eenmaal 3 jaar bent:)
New york lijkt me de beste optie, en is ook het meest bekendste..
MVG Georgo
-
Yep,
Ik vertrek na de zomer naar New-York voor 3 jaar. Bevestigd
Ik zal snachts hier wel alles vol gaan spammen
-
Weet je hoe jaloers ik ben :p
-
Anders ik wel, misschien ga ik deze zomervakantie met wat vrienden naar NY, misschien kom ik je dan nog wel tegen XD
-
Kun je me de straat geven van je nieuwe school?:p
Even bekijken met Google Maps Streetview xD :p
-
Haha, Maar waarom zo lang? Ik zal eerder voor een jaar of 1-2 kiezen. Maar misschien komen je ouders je wel opzoeken;)
-
Ik zou Zeker voor New York kiezen
Uitgaan alles
Achja afentoe miss je je familie maar na een maandje of 3 Dan ben je wel een beetje gewend dat je je familie mist:P -
Misschien gaan de cheerleaders je wel troosten ;)(xD)
-
Gewoon doen, alles is sowieso beter dan hier, ik ga over 2 jaar ook een jaar studeren in zweden/argentinie/chili/hongarije/VS ( dat zijn mijn opties tenminste, hou het nu bij zweden maar moet uberhaupt nog weten of ik toestemming krijg alvorens ik alles ervoor ga regelen ).
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!