Windows xp Activatie

  • Hey criminelen,


    Heb een probleempje met me pc...
    ik had windows XP opnieuw geinstalleerd maar gister zegt ie in een keer dat ik hem moet activeren... dus ik denk: o dat zal wel een foutje zijn dus niks aan gedaan.
    Maar nu start ik me pc op en staat er als ik me aanmeld:


    Dit exemplaar van windows moet bij microsoft worden geactiveerd voordat u zich kun aanmelden.
    Wilt u windows activeren?
    [Ja] [Nee]
    Wat ik ook druk ja of nee ik word afgemeld...
    Voor de duidelijkheid: hij is volledig legaal!



    Kan iemand me helpen? heb namelijk een zin om hem opnieuw te installeren:cheer:

    http://www.bbxweb.nl
    Kwaliteits layouts voor een lage prijs op maat gemaakt!
    Al vanaf 50 euro inclusief basing/slicing!
    |[b]Alle cp\'ers krijgen 5 euro korting op het eindbedrag

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Anders gebruik gewoon een Activator ervoor. Doe het zelfs soms ook wel als ik zo snel geen legale kopie kan vinden, nog nooit problemen gehad met me eigen gekraakte versies.


    Tis misschien wel illegaal wat ik loop te verkondigen maar er wordt nergens naar gelinkt.

  • Robin volgens mij kan dat niet meer...


    Niels Het probleem is dat ik niet kan inloggen...
    Anders had ik ook wel zoiets al gedaan...


    Maar bedankt allebij...
    [offtopic]Waarom doe ik de hele tijd ... achter elke zin...?[/offtopic]

    http://www.bbxweb.nl
    Kwaliteits layouts voor een lage prijs op maat gemaakt!
    Al vanaf 50 euro inclusief basing/slicing!
    |[b]Alle cp\'ers krijgen 5 euro korting op het eindbedrag

  • Even voor de duidelijkheid: dit topic kan gaan hinten naar illegale software, cracks, activators etcetera. Iedereen die ook maar 1 keer illegale content verspreid, kan strafpunten verwachten.


    De reactie van Niels zie ik voor nu door de vingers.

  • [offtopic]Lijkt school wel[/offtopic]
    Nou volgens mij breng ik jullie een beetje in problemen met het openen vcan dit topic dus ik denk tochmaar dat ik hem opnieuw ga installeeren bedankt!

    http://www.bbxweb.nl
    Kwaliteits layouts voor een lage prijs op maat gemaakt!
    Al vanaf 50 euro inclusief basing/slicing!
    |[b]Alle cp\'ers krijgen 5 euro korting op het eindbedrag

  • Je kan hem opnieuw installeren maar achter 30dagen mag je gem dan terug activeren. Ik zelf heb dat probleem ook al gehad en bel ik gewoon naar de nummer die op het actievatie scherm staat en dan vraagt hij de code die er ook bij staat en dan krijg je 5 a 15 sec een medewerker aan de lijn om te vragen hoe het komt en zeg je gewoon 'dat je hem opnieuw hebt geinstalleerd.' en dan geven ze u een code zonder probleem.


    Dus ik zou eigelijk niet weten waarom op nieuw te gaan installeren ? Als hij toch volledig legaal is.


    Mvg

  • Citaat van Lodewijk

    Even voor de duidelijkheid: dit topic kan gaan hinten naar illegale software, cracks, activators etcetera. Iedereen die ook maar 1 keer illegale content verspreid, kan strafpunten verwachten.


    De reactie van Niels zie ik voor nu door de vingers.

    Het ging mij er ook om dat hij zijn systeem weer kan gebruiken. Als hij zijn data nou gewoon simpel kan redden kan hij hem daarna wel fatsoenlijk installeren ;)


    Edit door Lodewijk: Prima ;)

  • Anders heb ik nog wel een legale unieke key voor je;)


    Maar manier van tcb zou moeten werken, probleem is namelijk met die OEM keys is dat als je 2e keer activeert idd hun moet bellen-_-

  • Ik heb veel ervaring met het activeren van Windows XP.


    Wat je nu nog kunt doen is de pc opstarten in veilige modus, wel met internet toegang.
    Ga naar internet, google... typ in 'wpakill' en download het bestand via de 1e link.
    Activeren, klaar :)


    P.S. Ik help alleen de TS, hij kan anders weinig met zijn PC.
    Dit zal hem helpen.

  • nu we het over windows xp hebben is miss beetje offtopic ma ik wil hem ook opnieuw installeren volledig legaal maar ik wil me bestanden niet kwijt hoe te doen??? stuur ma gewoon pb anders word het teveel offtopic:p

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!