Brommer

• Ik heb geen certificaat en ook geen scooter.
    Maar ik rij de laatste paar dagen ontzettend veel op de scooter van een goeie vriend van mij.

Ook zou ik niet hoeven leren voor examen.
    Omdat je gewoon zelf gewoon een goeie kennis moet hebben van het verkeer. Je moet gewoon goed weten wanneer mag je hard rijden wanneer niet.

Zelf heb ik de neiging om altijd door onze dorp 80 te rijden en dat doe ik dus ook:P

School
    Tweedejaars Informatica Student @ Hogeschool Rotterdam.

Webtalen
    - PHP ( OOP )
    - SQL
    - JavaScript i.c.m. jQuery framework
    - (x)HTML
    - CSS
    - Actionscript
    - XML

Programmeertalen
    - Java
    - C#
    - Ruby i.c.m. on Rails framework

• Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Citaat

Ik heb geen certificaat en ook geen scooter.
    Maar ik rij de laatste paar dagen ontzettend veel op de scooter van een goeie vriend van mij.

Ook zou ik niet hoeven leren voor examen.
    Omdat je gewoon zelf gewoon een goeie kennis moet hebben van het verkeer. Je moet gewoon goed weten wanneer mag je hard rijden wanneer niet.

Zelf heb ik de neiging om altijd door onze dorp 80 te rijden en dat doe ik dus ook:P

Haha, probeer je theorie van je rijbewijs B maar te halen zonder te leren. Succes. Weet jij de bandenspanning die een voorband hoort te hebben, en die van een achterband?

• Jeroen dat ligt eraan wat voor scooter je hebt he;)
    Als ik het goed heb is de scooter waar ik op rij:
    1,5 bij 2,0

Of jij bedoeld over autos als ik het over een scooter heb:')

School
    Tweedejaars Informatica Student @ Hogeschool Rotterdam.

Webtalen
    - PHP ( OOP )
    - SQL
    - JavaScript i.c.m. jQuery framework
    - (x)HTML
    - CSS
    - Actionscript
    - XML

Programmeertalen
    - Java
    - C#
    - Ruby i.c.m. on Rails framework

• Dat ding is f*cking gruwelijk (L)

Edit:

Eigenlijk moet je nog een subwoofer in de buddy zetten en knallen (h). Maar wat heb je allemaal aan je scooter gedaan?
    Ik neem aan vario ring eruit, andere uitlaat(prop eruit?). Maar dan gaat hij nog niet 130 ;). Ofwel?

• Varioring gaat hij denk ik ongeveer 60 Mrmees en jij hebt 49 cc.
    Suryoyo heeft 70cc met veel grotere carburateur erop neem ik aan. met een betere filter die meer lucht door laat.
    En lichtere rollen zodat hij sneller op trekt.

Maar ik weet niet of je wel 130 wilt gaan want met zo'n setup zuipt hij ook gelijk als een beest.

• Met een varioring ga je gem. 20 sneller is mij verteld door een aantal zaken.
    Ik heb een niet opgevoerde, alles nog originele, peugeot Viva City welke standaard 80 rijd(xD)
    Varioring zit er nog in, alles standaard:p
    De scootzaak snapt niet hoe die scooter dat kan trekken, met alles origineel, meeste viva city's die hij verkocht reden hooguit 55..

• Ik heb er niet bijzonder veel verstand van maar als je lichtere rollen hebt maakt die toch veel meer toeren? En dan loopt alles weer naar de klote.

En dat ding van Suryoyo, nee daar kan nooit meer een prop in zitten.:p Zal ook wel flink zijn bijgevijld.:p Naja, succes met de wouten.:p

• Kijk daarom houd ik mijn zundapp op de 50-55,mischien dat ik nog een keer een grotere sproeier instop dan gaat die 60-65.
    dat is hard zat want wat denk je als je op 130 km/h op je smoel gaat ?
    Dan heb je geen pretige leven meer.

• Citaat

Varioring gaat hij denk ik ongeveer 60 Mrmees en jij hebt 49 cc.
    Suryoyo heeft 70cc met veel grotere carburateur erop neem ik aan. met een betere filter die meer lucht door laat.
    En lichtere rollen zodat hij sneller op trekt.

Maar ik weet niet of je wel 130 wilt gaan want met zo'n setup zuipt hij ook gelijk als een beest.

Klopt met alleen de vario ring kom je niet ver.. Ik heb idd een grotere carburateur en een malossi sport 70cc, een powerfilter lichtere rollen en een uitstekende luchtfilter. Hij zuipt idd netzo veel benzine als ik bier op een zaternacht. kost me ook 10 per week. Maakt autowheely na een klein beetje gas. is veel motorisch aan gedaan maar heb je ook wat.

• Citaat

Hallo,
    Waar heb je dit brommertje gezien ?
    En kan je dit gewoon verzekeren valt dit niet onder de 'minibike'

Verzekering denk ik dat het idd een minibike is, ik heb hem al meerdere keren zien rijden en het ziet er echt super strak uit ;)

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!