Brommer

  • Hallo,
    Ik word maandag 16,ik moet dan ook gelijk naar het cbr om mijn brommer examen te doen.
    Ik ben hier best wel zenuwachtige voor,maar ik weet niet precies hoe ik moet leren ik heb een boekje.
    Ook heb ik een cd-rom waar 35 examens die doe ik ook en dat gaat mestal wel goed.
    Maar ik weet niet of die wel goed te vergelijken zijn als die met het cbr.
    Heeft iemand een goede site waar ik 50 cbr vragen kan vinden (gratis).
    Ik weet dat dit niet helemaal criminals is maar toch gewoon even ergens anders over hebben is toch niet erg?


    En kan iemand ook nog wat vertellen over zijn brommer, wil jij ook je rijbewijs halen vertell het dan.


    Stephen

  • Trouwens die 2e foto is nu ook al redelijk oud.


    De bekabeling zit nu al door het daarvoor bestemde kabelgootje, de bougiedop zit er normaal op.
    Hij is nu alleen eerst nog kapot, moet nieuw blokje onder.

  • Scooter rijders maken zowiezo 1 ongeluk groot of klein. zelf heb ik dit meerdere malen gezien. O.A durk voor MIJN school nog wel haha. & de bus kon er niet door waar me broer in zat. wat een toeval allemaal
    ook een keer. iemand die altijd iedereen zit af te snijden. is 1 keer hard op zijn m**l gegaan en sinds dien rijd die uiterst voorzichtig.


    1 tip : kijk niet te veel tegen het examen op. denk goed na 9/10 vragen zijn inzicht vragen. en verder als je hem gehaalt heb. Rij safe. en kijk altijd wel verder dan je neus lang is.
    :cheer:

    PHP | SQL | JavaScript | jQuery | Ajax | Linux | CentOS | Windows | Mac OSX | C# | ASP.NET MVC3| HTML | CSS

  • Scooters zijn ontzettend irritant.:p Geloof me, er is niets zo gevaarlijk als scooters, ze kijken niet uit, maar rijden wel 45 (ja, vaak (altijd:p) harder). Ze halen in als mensen willen afslaan, ze rijden over fietspaden, wat erg lastig is wanneer je de weg af wilt.


    Fietsers zie je nog aankomen, maar scooters zijn net supersnelle fietsers.


    Dus aan alle scooter rijders: Rij wat voorzichtiger! Als je tegen het portier van een auto aan rijd met 60 km/u kun je dat wel eens niet overleven. Laat staan als je onder een trekkerband komt, want met 20 ton erachter rem je niet zomaar, ook niet op hydrauliek.

  • het zijn niet de bromers die gevaarlijk doen maar de persoonen die de brommers besturen vaak kunnen ze er gewoon niet mee omgaan.

    PHP | SQL | JavaScript | jQuery | Ajax | Linux | CentOS | Windows | Mac OSX | C# | ASP.NET MVC3| HTML | CSS


  • Nice scooter!!


    Alleen ik denk dat je um kwijt bent als je wouten tegen komt met die 130 :p


    Edit: 2 Uitlaatjes? (L)

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!