Ik heb het versneld gedaan (30 euro verscheelt wel per gemeente)
Maar ik kan eigenlijk niet wachten kan hem vanaf morgen 9:30 ophalen
Brommer
- stephen
- Closed
-
-
-
Kon je niet beter even wachten tot je 18 was en dan een rijbewijs halen :')? Is in mijn ogen veel handiger en een scooter boeit nou niet echt.
-
Je kunt het slim aanpakken... als je nou een scooter nodig hebt en koopt voor zeg maar 1000 (tweedehands) en deze 2 jaar gebruikt kun je in die tussentijd sparen voor een rijbewijs en wanneer het zover is de scooter verkopen, heb je je geld terug...
Uiteindlijk heb je toch wat aan die scooter gehad en heb je toch een rijbewijs
-
Ik haal nooit brommerrijbewijs, heeft mijn familie nare ervaringen me, m'n opa had een keer een ongeluk gehad, 3 wonden (toen ie 17 was, is dus al
fuckingheel lang geleden. En toen m'n oom 16 1/2 jaar was, ook een ongeluk lag ie 2 maanden in het ziekenhuis. We konden van geluk spreken dat ie nog leefde.Maar goed, als jullie zo graag dood willen zijn voor je 19 bent,
Rij gerust verder, ik hou je niet tegen!
Lars
-
Nou, die reden niet debiel dat kwam door andere weggebruikers...
Dan zeg je dus eigenlijk, dat als Binladen hier een aanslag pleegt, het dan de schuld is van de slachtoffers?
Lekker aardig ben je weer -
als bush het slachtoffer is wel hoor
-
Citaat
Ik heb het versneld gedaan (30 euro verscheelt wel per gemeente)
Maar ik kan eigenlijk niet wachten kan hem vanaf morgen 9:30 ophalenMijn gemeente is ASOCIAAL duur hierin.. Enkel het rijbewijs, normale tijdsduur is hier al iets van 65 euro!! En versneld betalen we 49 euro extra
Waar ma pa woont, in die gemeente, vragen ze maar 32 euro voor rijbewijs en versneld kost 29 extra -
oke dat is echt duur ik moest voor mijn rijbewijs 41,50 en dan 30 euro betalen is ruim 140 euro dat is toch niet meer normaal voor een rijbewijs je ?
Even een koste plaatje.
Cbr €32,50 (per keer dat je zakt)
Rijbewijs €41,50 (verscheelt natuurlijk per gemeete)
Versneld €30,00 (daar kies je zelf voor maar is wel zo leuk)Totaal €104,00 (even uitgerekend Gulden 229.19)
-
Van mij is inmiddels al 2 jaar geleden, maargoed:
Theorielessen: € 75,00
Theorieboek: € 17,50
Opgaan: € 35,00
Rijbewijs: € 42,50Totaal zo'n 170 euro.
Door die lessen en het boek heb ik wel maar 1 foutje gemaakt en direct geslaagd -
Ik heb geen lessen gehad. Had direct maar 1 foutje:)
Theoriemateriaal (2boeken waaronder één examentraining en één wegwijzer en een CD) voor € 60,00 gekocht.
Hierna weer compleet verkocht voor €50,00.
CBR: € 32,45
Kosten gemeente: €65,00
Totaal: € 167,45
Kostenvermindering door verkoop leermateriaal (na examen): €50,00
Uiteindelijk moeten betalen: €117,45
Versneld rijbewijs hoeft van mij niet, die paar extra dagen..
Ik haalde me rijbewijs met de kerst en oud en nieuw, maar had me papiere 4 werkdagen later al(h) -
Ik heb helemaal niets uitgegeven aan het leren, gewoon via internet gratis examentraining opzoeken en voila geslaagd met 3 fout in eerste keer. Dat 60 euro voor een boekje vind ik absoluute geldverspilling.
-
Zitten echt mooie brommers tussen
Helaas moet ik alleen nog 340 dagen wachten -
-
-
pff het lijkt wel een motor
-
Citaat
pff het lijkt wel een motor
Is volgens mij een schakelbrommer, als het als een brommer valt(h) -
Het is inderdaad een schakelbrommer, om precies te zijn een Yamaha TZR. Rijd als een engel zo fijnn(h)(L)
Mischien voor geinetreseerde, mijn aerox staat nu te koop :$
-
Oeh, ik ga misschien in de toekomst ook een schakelbrommer nemen.
In de toekomst komt er sowieso een motor hier:) -
Ik ben ook van plan om een motor aan te schaffen als ik 18 ben.
-
Citaat
Oeh, ik ga misschien in de toekomst ook een schakelbrommer nemen.
In de toekomst komt er sowieso een motor hier:)Koop een zundapp dat rijd zo lekker.
Je mag zelf schakelen en het is een oldtimer dus je betaald bijna geen verzekering.
En het is ook makkelijk om te bouwen naar een motor (125cc)
Ik heb er zelf ook een en ik val echt op op straat.
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!