Suspended.

  • Graagedaan ,


    Laat dit een lesje zijn voor mensen die continu ,
    Mailtjes sturen
    Ik heb zelf massa mail maar ik post hem niet op cp ,
    voor deze redenen.


    Dit was een geval :
    Spam Mail Referentie artikel: 6


    Vind meer hierover op google


    Hoop hiermee genoeg geïnformeerd te hebben

    Hoogachtend,
    Cwcw

  • Het is niet zo vreemd dat ze je account suspenden.. Je stuurt 200 mailjes, waarschijnlijk zonder pauzes? Hun hele mailserver overbelast, en daarnaast komen ze nog op blacklists te staan, had het ook wel geweten als host hoor!


    Als je mails verstuurd, moet je dit met pauzes doen (bijvoorbeeld 20 mailtjes per minuut). En licht je host er over in, en overleg, dan komt het zeker goed!

  • Waarschijnlijk zal de host hier tevens géén gehoor aan geven.
    Een blokkade word niet 123 opgelegd, en ook niet 123 verwijderd.
    Het kan ook komen omdat je je shared hosting hebt, en er dan overload komt, en ze je website sluiten om de server snel te houden.


    @Killingdevil,


    Dat klopt. Hun server word dan zwaar overladen, en dat is negatief voor een shared server, en zal je een dedic. server moeten kiezen, wat toch het beste is voor crimes/maffia games.
    Edit:

  • Larisgoed je zit volledig fout. Ze sluiten je site niet zo af en massa mails op een crime mag gewoon als je dit in de voorwaarden hebt staan. En mails versturen kost geld? 8-) no way. Kost hun niks. Wel iets natuurlijk omdat ze mail servers hebben maar dat zit in de prijs verwerkt.

  • Misschien is er een klacht ingediend, maar het kost hun wel niets en als je het in het reglement hebt staan en er staat ergens dat ze hiermee akkoord moeten gaan is het volkomen legaal als het ook niet in het reglement van versio.nl staat!

  • Veel hosting bedrijven hebben aparte mail en database servers. Wanneer jij dan 1000 mailtjes verstuurd, zijn ze heel snel bij de mailserver (en is de uitvoering van jou script klaar), maar dan zijn ze nog lang niet de mailserver uit.


    En daarbij, jou leden zitten ook echt niet op al die mailtjes te wachten hoor, ééntje per maand is echt wel genoeg.


    Ik deed het ook wel eens toen mijn site nog liep, maar zeer zelden. Er wordt gewoon niemand blij van al die mails, je host niet, je leden niet, en jij dus nu ook niet meer.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!