Kabling? Over en uit.

• Lodewijk en ik hebben samen het een en ander doorgenomen over de huidige moderators en de proef moderators.
    Kabling hebben we 18 maart om half12 (avond) een PB gestuurd, met de mededeling dat zijn proef contract niet werd verlengd.
    Vandaag is het 22 maart, 15.00 uur en er is nog geen reactie binnengekomen. Sterker nog, het is nog niet eens gelezen;)

Erg jammer dat hij eruit is, maar wij kiezen voor een actieve crew. En niet voor inactieve crewleden..
    Hij was bijna niet tot nooit aanwezig, we hebben hem hierover een paar gesproken. En hij zou er aan gaan werken. Een week hield hij vol, daarna was hij weer weg.
    3 keer iemand op de vingers tikken is meer dan genoeg, de 4e en laatste keer was het bij ons meer dan duidelijk;)

• Hallo beste mensen,

Ik ben de laatste tijd afwezig geweest door een Negatief studieadvies op school. Ik wou zelf ook al opstappen. Ik vind namelijk me opleiding wat belangrijker dan CP. Lullig om te zeggen maar het is waar natuurlijk zo denkt iedereen.

Ik ga niks beloven daarom zeg ik. Misschien zien jullie me in de toekomst wel weer en kan ik gewoon als Lid actief zijn op CP.

Zo nu hebben jullie even duidelijkheid waarom ik afwezig was en daarom bied ik voor iedereen mijn excuses aan. Het is niet goed te praten natuurlijk maar ja.

• Leuk dat je er even bent. Ja school gaat natuurlijk voor, daar heb ik zeker begrip voor.

Jammer dat het zo moet eindigen, we hebben je namelijk enkele keren de kans gegeven zelf op te stappen. Maarja ik hoop je nog veel tegen te komen als gewoon lid en misschien wordt je ooit wel weer terug crewlid maar dan heb je weer evenveel kans als alle andere leden :)

• Dat begrijp ik uiteraard Pim, maar ik gun het meer iemand die echt tijd erin steekt en ook daadwerkelijk de kans krijgt om het langer te doen dan ik.

Ik ben blij dat je het goed oppakt.

• Waar is mijn Elite :p

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 22.03.10 18:57:54:
    Ik mis mijn kleur:p

Inderdaad, en nu zeker dat er examens zijn ed..

Pim: Leden die zijn gestraft verliezen ook hun kleur, zij verdienen het namelijk niet Elite te zijn :)
    Ferhat: Leden die onterecht gestraft zijn verdienen het niet om gestraft te worden :)

• Nah dat examens heb ik geen last van, ik heb over 2,5 jaar pas een proef van bekwaamheid. Maar ja zit nog in eerste jaar. En het toch heel anders vergeleken met VMBO. Dus ja dan gaat het niet goed he als je op VMBO niveau in je hoofd blijft zitten.

• Citaat van Kabling

Nah dat examens heb ik geen last van, ik heb over 2,5 jaar pas een proef van bekwaamheid. Maar ja zit nog in eerste jaar. En het toch heel anders vergeleken met VMBO. Dus ja dan gaat het niet goed he als je op VMBO niveau in je hoofd blijft zitten.

Ik heb me proeve bekwaamheid all gehad en dat was wel meevallertje ik wens je veel succes in je verdere school periodes

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!