Dit is mijn eerste layout vindt hem wel nice
klik hier voor de img.
Eerste layout
-
-
-
Ziet er goed uit,
Cijfer 7/10
Maar het ziet eruit alsof je dit met een tutorial gemaakt hebt?
Want als dit je eerste layout is, doe je het wel heel goed...
[edit]
Ik moet dan uiteindelijk ook toegeven, dat het dan goed gemaakt is;)een puntje erbij 8/10 dus;)
MVG Georgo
-
-
Tuurlijk kun je je eerste site zo wel maken? Wat is dit nou weer voor bullshit. In tegenstelling tot de andere 99% die hier hun eerste layout posten heeft diestro wel talent.
Blijf zo doorgaan jongen! Het is prachtig.
-
Erg goede layout!
Maar probeer voor het uiterlijk duidelijk te maken eens je teksten (die gesliced moeten worden) in NONE te zetten. En de afbeelding op normale grootte. Dan zou ik 't een stuk beter vinden.Voor eerste layout gewoon een 10/10 want ik heb nog nooit iemand op CP zo goed zien beginnen.
-
al maakt hij het met een tuturial nog steeds mooi werk (Y)
-
Nice! 7/10 Ga zo door!
-
er zit talent in zijn vingers:D, keep it up!:cheer:
-
Ziet er prima uit hoor, zou zelf alleen die tekst in de header een kleur geven die wat meer verschilt van die brush je op de achtergrond hebt gebruikt zodat het allemaal goed zichtbaar blijft. 7 op 10.
-
8/10
Ziet er echt super uit, en al helemaal voor je eerste! -
8.5/10
Bij mij in Iron is ie een beetje wazig / vaag.... -
Even reactie op dat miss geen eerste zou zijn. Ik had wel eerder met photoshop gewerkt met signature's en avatars. Maar dit is de eerste layout die ik gemaakt heb
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 20.03.10 16:18:50:
Trouwens als iemand het leuk vindt om hem te slicen en te basen dan mag je hem hebben, op één voorwaarde dat je de layout hier vrijgeeft op CP!
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!