Nieuwe vid kaart inet help?

  • Ey,


    Ik ben een nieuwe video kaart gekocht namelijk een ATI RADEON HD 4670. Deze heb ik gekocht voor beter te kunnen gamen.


    Maar als ik nu ga gamen dan is m'n ping (internet) super hoog en kan ik dus niet spelen. Voor ik de nieuwe video kaart had had ik nog normaal internet maar sinds ik de nieuwe heb doet het raar als ik game.


    Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?
    Heb al van alles geprobeerd maar niks helpt.


    Gewoon internet doet het gewoon wel maar bij gamen functioneert het niet goed.


    Mvg,


    Flatliner

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • radeon staat erom bekent dat je een appart programma moet installeren toch? start het programma en kijk of je update's kunt/moet uitvoeren. of hij is aan het downloaden. als je ping hoog is betekend dat dat jouw pc of een andere in huis ook op internet zit en aan het downloaden is. anders kun je via ctrl+alt+delete en dan netwerk kijken of er iets een hoog aantal % aan internet weghaalt.(weet niet zeker of dat zo is)


    hopelijk heb ik je wat info gegeven?:D

  • Die man die kwam heeft hem geinstaleerd ik heb wel nog een CD maar die heeft hij niet gedaan hij zei dat er allemaal prul opstond enzo van overclocken enzo dus heeft hij het via zon site geinstalleerd.


    SkyNet
    Dat staat er niet

  • Wat zijn je FPS ;)


    Meestal zijn hoge pings namelijk met je internet, dat dus idd iemand loopt te uploaden (downloaden zelf is vaak niet zo zeer het probleem).


    En ik heb al jaartje een Ati Radeon 4850, ik heb nog nooit deze problemen mee gemaakt maja, ik heb altijd ook gelijk via ati site de driver gedownload ervoor.

  • vergeten
    ik speelde eerst op 30 fps
    nu speel ik rond de 150/200 soms haal ik 500 ofzo


    Maar ik heb niks aan de verbeterde fps als me ping het niet goed doet.


    _______________________________________________________


    Ja ik ga ns kijken op die ati site maar hij is vaag bij nvidia waar ik me oude vid kaart had kon je gewoon n test doen en dan de goeie driver downloaden bij ati moet je allemaal van zon dingen in gaan vullen :S


    ________________________________________________________


    Ik heb nu n driver gevonden


    Ik ben eiggelijk bang als ik zo n nieuwe instaleer dat ik dan me pc verkl00t ofzo ;p


  • Wat voor OS gebruik je enzo?


    Trouwens heb je wel je oude driver verwijdert? Nou ja ik vind Ati echt zo simpel xD
    1. Wat zoek je? - Graphics
    2. Operating system? - Kies je OS uit;)
    3. Product line? - Nou ja dat is Radeon ;)
    4. Product model? - Radeon HD 4xxx series (PCIe of AGP, ligt eraan welke slot je gebruikt aangezien mensen nog steeds AGP gebruiken)


    Dan kom ik gelijk bij de download pagina... Weet niet wat moeilijk aan is:P Kijk je wel bij de goede?
    En nee je pc raakt echt niet zo snel verkloot


    Mare als je zoveel FPS haalt zou ik toch echt je internet nachecken, want dan ligt niet videokaart als je zulke FPS haalt tegenover de oude

  • vergeten
    Daarom heb ik dus een nieuwe video kaart.


    Ik heb nu windows 7, is OS niet van MAC?
    En eigg zou ik neit weten of ik PCIe of AGP heb ;p effe zoeken of ik dat kan vinden ;p


    @op de verpakking staat PCIE 2.0 Dus ik neem aan PCIe XD

    Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 18.03.10 16:09:39:
    SkyNet


    nu staat het er wel maar er zijn geen driver updates.


    Heb nog altijd hoge ping, heb nieuwste driver geinstaleerd enzo.


    Misschien iets met firewall?
    Kan iemand me zeggen wat ik moet instellen in fire wall?

  • Er zijn op dit moment geen belangrijke updates beschikbaar.


    Staat er. Dusja n update zal zo niet helpen (xD)


    Ik heb n keer wat gedaan met firewall misschiendat dat het probleem is


    kan iemand me zeggen wat de goeie settings voor firewall zijn?

  • Ja maar wel files die voor het spel moeten zijn waardoor misschien door die reden me ping naar de kl*te word geholpen.


    Met de video kaart is niks mis, kheb goeie fps, maar het is alleen dat sinds ik die nieuwe video kaart heb dat me ping ingame super hoog is terwijl ik dat vantevoren niet had.

  • Beste flatliner.


    Heb je ook wat gegevens van uw pc zowel als geheugen en uw proceccor.
    Als deze oud zijn kan je beter daar ook een kleine upgrade uitvoeren omdat hij zo beter ingame's het ook beter doet met minder ping.


    Mv ydersloot

  • @yldersloot


    Ik heb pas een nieuwe pc gekocht:


    A-open Minitower
    Gigabyte moederbord G31M
    Intel Core 2 Duo E6300 processor
    Intern geheugen 4 GB DDRII 800Mhz
    2.8 Ghz.
    WD Harde-Drive 640 GB
    DVD- RW Sata 24X
    Alle in one Card Reader intern
    Windows 7 Home Premium
    HD 4600 Series

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!