Release VS Glennox
- glennox
- Closed
-
-
-
Succes guys Ga je ook community beginne dan? Verkopen voor goed doel? Verkopen voor eigen zak?
-
Ik denk voor eigen zak, maja succes jongens
-
Succes jongens, ik ben benieuwd naar de eerste stap! Aangezien ik jullie vaardigheden niet ken ben ik echt benieuwd wat er uit gaat komen :D.
-
Ik kan vanavond pas mijn eerste stap gaan maken. Hier op stage heb ik wel photoshop. Maar hiervan is gister de trial verlopen dus kan er op dit moment niet mee werken.
-
Als je mag photoshoppen op je stage heb je pas een leven
Ben benieuwd wat jullie gaan maken, heb nog nooit wat van 1 van jullie gezien volgens mij.
-
Ik mag fotoshoppen op stage. Heb hem zojuist weer aan de praat gekregen dus heel misschien vanmiddag de eerste stap van mij kant
-
Leuk, succes beide.
Ik hoop dat we als het een mooie layout is, we de layout ooit nog terug gaan zien in een nieuwe community -
-
Er is nog niet zo heel veel over te zeggen, maar het ziet er goed uit.
De layout pakt mij alleen nog niet... dat komt door het grijze, niet mijn persoonlijke smaak... Maar met de juiste combinaties kan het nog een hele mooie layout worden! -
Leuk, alleen zou ik geen grijs pakken net zoals Phate al zei. Verder zou ik het zoek balkje dan ook wit doen met een 1px zwarte border, en de tekst bij dat balkje is wat te groot. Verder succes
-
Het grijs is gewoon een andergrond kleur. De bedoeling is dat hier nog een content vak overheen komt. Maar ik wacht de stap van release af.
-
-
Dus jullie doen tegen elkaar?
Kan je niet beter met elkaar doen zodat je elkaar kan verbeteren en wat kan leren van elkaar?
-
Een batte is volgens mijn toch echt tegen elkaar? Anders zou het geen battle heten toch xD?
-
Citaat
Een batte is volgens mijn toch echt tegen elkaar? Anders zou het geen battle heten toch xD?
Ja heb je gelijk in maar iedereen doet het MET elkaar zo leer je er iets van
-
Voor alles is een eerste keer en, je kunt er later als nog wat van leren aangezien ik de layout met psd e.d. Gewoon donwloadbaar maak aan het einde van de battle.
-
Ik ga bezig met mijn stap 2. En tegen elkaar is idd een stuk leerzamer
-
Hmm, vind de stappen niet echt mooi tot nu toe. Maar het zijn maar 1ste stappen!
Ben benieuwd naar stap 2 ;).
-
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!