Klopt helemaal niets van, bannen en locken zou ik zeggen...
:slotje:
Klopt helemaal niets van, bannen en locken zou ik zeggen...
:slotje:
Hij zegt toch dat hij er 100'en euro's aan heeft verspilld
maar Cashmoney geloofde me ook niet tot hij het zag he
Moet je wel erg dom zijn dan, en ook als je hem gelooft... :p
Nee tree,hij liegt echt niet
Met Photoshop kan ik ook alles...
Tree jij mag ook op me acc zien
Neen oke ik ben er nu zelf ook op geweest maar ik snap alleen niet hoe hij aan al die power komt ? :s
HIJ HEEFT 100'en EUROS VERSPILLD AAN DAT SPEL... KAN ER NIEMAND LEZEN????
Nee daarvoor ook al maar meer als 2 jaar geleden denk ik
Wtf... Je staat toch nergens in de top zoveel dus...
Tree doe niet zo koppig...
Je weet zelf dat hij de waarheid vertelt
Ja en.
Maar tree ga maar op me acc ik ehb gegevens verstuurt via pb
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 28.02.10 19:09:15:
Maar graag ontopic weer
je staat op rang 1001 in italie jou power is niets want een half jaar geleden was de gene met de meeste power al 5.000.000.000.000.000.000 dus al 3 nullen meer dan jij nu hebt je account is dus geen 5 euro waard want voor 1.30 kan je het zelfde kopen met Callcredits
ja een ik investeer al geld in banditi van toen ik 5000 power had
Tim Volgens mij mag jij totaal je account op banditi niet verkopen!
Citaat van "Algemene Voorwaarden"1.3. Jij bent verantwoordelijk voor de veiligheid en het correct gebruik van al de door jou geregistreerde gebruikersnamen en wachtwoorden die je gebruikt om de connectie met het Internet en de Dienst te maken. Je dient er voor te zorgen dat deze gegevens vertrouwelijk worden behandeld, veilig worden bewaard, correct worden gebruikt en niet openbaar worden gemaakt aan anderen. Je bent verantwoordelijk voor alle activiteiten die plaatsvinden in/door jouw accounts. Je moet ons er direct van op de hoogte stellen als er aanleiding is om aan te nemen dat andere mensen op de hoogte zijn, of kunnen komen, van je gebruikersnaam en wachtwoord, of er op een andere manier misbruik van kunnen (gaan) maken.
staat dus niet dat je niet mag verkopen
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!