Het gaat er niet om of het jou wat uitmaakt, maar wat het hen uitmaakt!
Geert wilders
-
-
-
Helemaal niet zij zitten in ons land!
Wij niet in dat van hun -
Even serieus mensen, waarom doen de meesten van jullie zo moeilijk om een hoofddoek! En je kan een petje toch niet vergelijken met zoiets, dat slaat toch nergens op!!!
-
Ik vind het gewoon heel storend als er weer een heel groepje meisjes met allemaal een hoofdoek staat en dat je bij sommige niet eens het gezicht kunt zien. Als ik een sok met 2 gaten op me kop zet ben ik al gelijk een terorist!
-
Zij vinden het toch ook niet storend als jij een petje op hebt? Wat is jouw f*cking probleem dan?!
-
dat zij m wel op mogen hebben op school en ik geen pet terwijl je gezicht met een pet beter zichtbaar is
-
Ik geef toch ook mijn mening niet die van hun. Wat hun vinden moeten ze zelf weten!
Citaat van TaskForceZij vinden het toch ook niet storend als jij een petje op hebt? Wat is jouw f*cking probleem dan?!
-
@Taskforce wij worden gewoon benadeeld tegenover die moslima's in ons eigen land! DDat is ons probleem
-
ik vind persoonlijk boerka's die je hele gezicht bedekken erover gewoon een hoofddoek daar heb ik niets op tegen
-
Okeey, Jullie praten nu over boerka's hoofddoekjes en allochtoonse criminelen. Nou je hebt niet alleen allochtoonse criminelen maar ook autotochoonse criminelen. Dat heeft namelijk een reden. Stoer doen of omdat ze het niet meer zien zitten.
En niet alleen moslimse vrouwen dragen hoofddoeken. Kijk maar een rond op de markt bijvoorbeeld. Je ziet ook nederlandse vrouwen die een hoofddoekje dragen? Okeey bij een boerka zie je helemaal niks van het gezicht. Maar dat gaat ons tog niet aan? Alz ze een boerka willen dragen of niet moeten wij er tog niet mee bemoeien?
Net als als je door heel Nederland verboden is om spijkerbroeken aan te trekken. Dat ga jij tog ook niet leuk vinden dat andere mensen ermee bemoeien met wat jij aantrekt? -
Rare vergelijking, iets met wat men een geloof noemt vergelijken met iets casuals...
-
Maaark @
En daarmee bedoel je?
-
-
Ja.
-
Allochtonen criminelen hebben een 2e kans gekregen toen ze in Nederland kwamen.
Als ze die verpesten eerst vliegtuig weer terug zetten, mijn stem krijgen ze daarvoor.
Keurt niet goed wat Nederlanders doen maar daar hebben wij gevangenis voor.
Buitenlandse mensen krijgen een 2e kans, verkl*ten ze die moet je dat maar ergens anders doen.Gevecht om hoofddoek moet stoppen, het is het geloof van een moslimse vrouw.
Waar maken jullie je in vredesnaam druk om??? -
Inderdaad:S
-
Waarom vind je dat allochtoonse criminelen een reisje terug moeten krijgen? Iedereen gelijke kansen tog?
-
Mokerr
Je komt hier voor een nieuwe toekomst, als je die verpest kan je net zo goed terug gaan.
Waarom kom je anders hierheen, ik neem aan dat de regels in moslimse landen veel strenger zijn.
Dus wat geeft jou het recht je nieuwe kans te verpesten omdat het hier minder streng is?Doe je het maar in je eigen land, want dan hoor je ze er niet over of wel?
-
Pharox @
Alles heeft een reden. De allochtoonse criminelen die stelen enzv.
doen het omdat de laatste tijd niets woord gegund. Als mensen een baan zoeken worden ze meestal niet aangenomen omdat ze allochtoons zijn. -
Dat is de grootste onzin wat ik ooit gehoord heb, daarvoor ga je toch niet criminele pad op?
Zoek dan hulp bij het vinden van een baan, als iedereen dit doet krijg je een grote rommel in Nederland.En dat is echt niet de reden dat ze dit gaan doen hoor, kijk naar de jongeren.
Als een allochtone jongen iets niet aanstaat krijg je direct een grote mond of hij trekt een mes.
En dan ben je stoer zeker, kortom gewoon een reis terug als het je niet bevalt.
Dan ga je maar stoer doen in je eigen land, maar daar durven ze het niet.
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!