Oke, maar dan moeten ze dat wel veranderen of erbij zetten dat JPG niet werkt. En er was nog aan mij gevraagd wat voor afbeelding ik had dus daar reageerde ik nog even op..
Bug topic #3
-
-
Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
-
-
-
Waar: op het forum
Bug: link is tekst
Uitleg:normaal staat er bij de topicstarter laatst gewijzigd door (zijn naam + link) zodat je er op kan klikken om naar de profiel te gaan.. nu is het alleen de deel code maar niet klikbaar
-
-
Klopt, heb het hele systeem moeten herschrijven met een noodpatch.
Door een veiligheids update (met dank aan Erik) toonde hij dit niet meer correct (laatst gewijzigd).Bovendien is onze database nu veel smaller en zou alles sneller moeten verlopen in de fora hierdoor.
-
Waar: Menu onder het kopje 'Forum'
Bug: Tekst nog geen link gemaakt.
Uitleg: In het menu staat onder 'Forum overzicht' de tekst 'Laatste 50 topics'. Dit is nog geen link maar is nog gewoon een tekst. -
Bij mij werkt de link "Laatste 50 topic's" gewoon?
-
-
-
@Koen: Ik heb even gekeken ik gebruik IE voor criminalspoint en ik heb ook firefox en safari geinstalleerd maar bij firefox werkt het wel inderdaad gewoon maar bij IE werkt het waarschijnlijk dan niet.
-
in chrome werkt die link ook niet
-
chrome werkt de link inderdaad niet, maar wel weer in een andere browser.
-
In internet explorer 9 ook niet:(
-
Werd gecorrigeerd.
Bovendien werd het linker menu weer verder gecorrigeerd.
Zo zijn er nu minder witruimtes tussen de links. -
Waar:
Actieve Topics
Bug:
Laadtijden zijn hoog.
Uitleg:
Het duurt vaak 1 tot 2 seconden om het lijstje te maken, wat toch wat aan de lange kant is. -
Citaat van jessewillem
Waar:
Actieve Topics
Bug:
Laadtijden zijn hoog.
Uitleg:
Het duurt vaak 1 tot 2 seconden om het lijstje te maken, wat toch wat aan de lange kant is.Lijkt me dat dit door je computer zal komen op een rare manier het duurt mij namelijk gewoon 0,097s.
[offtopic]verdere discussie via pb[/offtopic]
-
Dat zijn toch echt de server laad/parse tijden.
-
Maatste 50:
Geladen in: 1,142sIs niet super, maar is zeker ook niet slecht.
Mogelijk had de server waar jij net op zat op dat moment veel te verwerken.
Mogelijk was de cronjob net bezig met het opkuisen van de database bijvoorbeeld. -
Als je deze smilie:
gebruikt krijg je deze :Sst:
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!