Google AdSense

• Ik had ooit een AdSense account voor mijn mafia website, maar het account was rond de 60 euro inkomsten gesloten. Ik weet niet precies waarom, maar ze zullen wel een "ongeldige klickactiviteit" hebben gevonden ofzo, of mafia games zijn gewoon verboden. Nou heb ik een nieuwe website, een game community, maar heb ik een vraag; is het toegestaan om een account te openen voor mijn nieuwe website?

• Volgens mij mag het niet. Je krijgt 1 account en zult daar je leven mee moeten doen. Ik had een website. Daar had ik adsense opstaan en ik wist niet dat je dat ook voor andere kon gebruiken dus maakt een nieuw account. Kreeg toen een mailtje dat ik al een account had. Maar wie niet waagt, wie niet wint!

• Dit is mij ook overkomen. Ik had rond de 250 dollar en kreeg toen dit laffe excuus. Ik wil het zelf wel weer gaan gebruiken straks. Je kunt het proberen maar zou het dan wel over een jaar doen, ze controleren wel met de hand de nieuwe aanmeldingen vandaar ;)

• Misschien op naam van je ouders of vriend/vriendin ;)
    Er is vast wel iemand die je wilt helpen.

Als je je eerdere al had geactiveerd (via bank/giro), dan zal je moeilijk een nieuw account kunnen aanmaken.
    Ik geloof (weet niet zeker), dat je maar 1 account per bank/giro kan aanmaken.

Maar nogmaals ik kan het ook mis hebben!

Het bovenstaande bericht werd geplaatst door een lid waarvan het account verwijderd is.

• Citaat van K.Rens

Veel mensen worden zo door google besteeld.
    Dat is exact de reden dat ik een alternatieve google heb gemaakt:
    http://www.publicoll.com

Ik zou gewoon nieuwe account aanmaken, als je adres wat verschilt en je mail, zien ze het normaal niet.

We hebben het niet zo nauw met de regels he?

Citaat

Reclame tot zelfs spam word niet getolereerd en zal ook bestraft worden.

• Citaat van K.Rens

Dat is exact de reden dat ik een alternatieve google heb gemaakt:
    http://www.publicoll.com

GC ads (26-08-2008 19:55:23)

Nieuw advertentie systeem klaar. Breng meer bezoekers naar je site of verdien geld met je website met advertenties.

de laatste update was in 2008.
    Je doet niks meer met die site ook zijn er weinig mogelijkheden.
    enkel 1cent per banner en zit te weinig traffic op.8-)

Admin edit: Wijzigingen werden gewoon niet meer in de updates lijst opgenomen.
    Er is wel degelijk veel veranderd ondertussen.
    Verder zitten er meer dan 14.000 sites op, traffic genoeg dus...

• En zo is het wel weer genoeg. Terug naar het onderwerp, volgende 'offtopic-er' mag wat banpuntjes verwachten.

Dus: is het toegestaan om een nieuw AdSense account te openen voor Taskforce's nieuwe website?

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!