Tegen nieuw Brommer certificaat!

  • Beste,


    Ik heb een website geopend voor mensen die tegen of eventueel voor zijn voor de verhoging van de kosten voor het Brommer certificaat of Scooter rijbewijs.


    Willen jullie lid worden en je mening geven over de kosten + handtekening achterlaten. Ik heb er zoveel mogelijk nodig!


    De site is: http://www.tegennieuw-am.nl


    De site is vooral voor jongeren onder de 16!
    Maar mag natuurlijk ook boven de 16 zijn :D


    Groeten,
    KyleM :cheer:

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • je 1e topic klopt al niet:P ik volg dit hele gezeur op de voet. en de prijs wordt sowieso verlaagt. is die inmiddels ook al. en tsja ik ben tegen maar hier bestaan al genoeg forums voor. maar succes met je id:D

  • Citaat van lhmedia

    je 1e topic klopt al niet:P ik volg dit hele gezeur op de voet. en de prijs wordt sowieso verlaagt. is die inmiddels ook al. en tsja ik ben tegen maar hier bestaan al genoeg forums voor. maar succes met je id:D


    wat word de nieuwe prijs dan ? zou namelijk handig zijn voor meerdere mensen.

  • Tsja, wat moet ik ervan denken?
    Ik heb nu al bijna 1,5jaar me scooter certificaat en er was toen al sprake van dat het zou komen. Al erg lang kan ik zeggen.
    Ik had toen de keuze om alleen de toets te maken, (heb ik gedaan) en kostte me 40euro dacht ik.
    Of ik kon toen (dacht) 190 euro betalen, moest verplicht 8lessen volgen en praktijk examen doen en als ik zou slagen in 1 kreeg ik 178euro terug. (de bedragen weet ik echt niet precies meer!)


    Maarja, kan nog wel even doorgaan maar is niet nodig:p


    Ik vind het een goed en leuk idee, maar betwijfel of het er ook daadwerkelijk gaat komen, het is al zoveeel uitgesteld namelijk!

  • heb je een bannertje of een promotie fototje kan ik even door heel almere verspreiden want er zijn egt zoveel mensen hier die tegen de verhoging zijn als je vandaag nog pm kan stuuren kan ik het vandaag nog verspreiden :p

  • Van mij mag het zelfs meer worden.
    Aangezien 80% toch als een stel randdebielen door de stad scheuren op die klote scootertjes.
    Gek he dat de politie en de overheid zo hard optreden.
    Ik rij schakelbrommer en ben al 2 keer staande gehouden met meer dan 100 km/u. normaal gesproken invordering van het rijbewijs. maar er zijn ook mensen die rekening houden met andere mensen en dan krijg je gewoon een waarschuwing. het ligt dus helemaal aan jezelf. jullie hebben er tenslotte zelf voor gezorgd.

  • Citaat van Robtuner

    Van mij mag het zelfs meer worden.
    Aangezien 80% toch als een stel randdebielen door de stad scheuren op die klote scootertjes.
    Gek he dat de politie en de overheid zo hard optreden.
    Ik rij schakelbrommer en ben al 2 keer staande gehouden met meer dan 100 km/u. normaal gesproken invordering van het rijbewijs. maar er zijn ook mensen die rekening houden met andere mensen en dan krijg je gewoon een waarschuwing. het ligt dus helemaal aan jezelf. jullie hebben er tenslotte zelf voor gezorgd.


    dat vind ik knap dat wij (de mensen die een certi nog moeten halen) er voor gezorgd hebben;. want wij mogen er nog niet eens op rijden...

  • Ik heb zelf ook al een tijdje me rijbewijs, maar toen ik ging hadden ze het er al over.
    Toch vind ik dat het niet nodig is, je had al de keus om praktijk te doen. Waarom moet het dan ineens verplicht, er gaat altijd wel iemand op ze bek, er voert altijd wel iemand ze scooter op. Nu heb je alleen maar de kans dat veel mensen zonder rijbewijs gaan rijden.


    Dat deed ik ook al toen ik hem nog niet had. En toen was het nog gewoon ?35,- voor je theorie. Maar als ze dit in willen gaan voeren zullen veel minder mensen hun rijbewijs gaan halen.


    Mijn conclusie is dus:
    De rijke mensen zullen het voor hun kinderen betalen en netjes hun rijbewijs hallen, de mensen met wat minder geld. Die zullen de wet gaan overtreden.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!