Unbelieveable return

  • In 2010 heeft iedereen een nieuwe kans gekregen, ook Dein dus. Hij is een zeer goede mod en dus ga ik hem niet weigeren. Dit is wel zijn laatste kans maar ik denk wel dat hij het meent!


    Elke vorm van discussie achter deze reactie word bestraft vanaf nu :)

  • Waarom zouden wij geen opmerkingen mogen maken over het switchen van zogenaamde definitieve besluiten, waarom toch altijd reacties die jullie tegenspreken of niet in jullie voordeel zijn via pb's... Alsof het nooit gezegd mag worden, alsof niemand dat mag weten.


    ' wij proberen de sfeer op cp te verbeteren '


    Kom dan 1. Niet met zo'n switch verhaal aanzetten waarin je telkens de leden doet geloven dat je een besluit hebt gemaakt wat definitief vast staat.
    2. Wij hebben het recht om ook eens negatieve gedachtes met elkaar te delen.


    Als dein in het verleden een aantal malen definitief heeft besloten om af te treden, waarom zouden we nu moeten geloven dat zijn come back weer definitief is? Zei dein toen ook al.


    Ik kan me goed voorstellen dat leden het vertrouwen in de crew langzaam opgeven. En dit is niet iets wat niet gezegd mag worden.


    Verder ben ik niet uit op een discussie, dit is een eenmalig bericht omdat er niemand het initiatief neemt.

  • "Omdat niemand het initiatief neemt."


    Laat ik met die quote beginnen. Er zijn heel veel leden die eigenlijk altijd wel iets te klagen hebben, terecht en te onrecht. Vind ik allemaal niet zo erg hoor, als je het ergens niet mee eens bent hoor ik het graag. Wat ik echter wel erg vind, is dat hier altijd van de kleinste mug, de grootste olifant wordt gemaakt.


    Als Dein terugkomt terwijl hij ooit anders heeft gezegd, is de crew ineens niet meer te vertrouwen. Als we een offtopic reactie verwijderen die volgens iemand niet moest worden verwijderd zijn we ineens te streng. Als er een topic uit de hand loopt, doen we ineens niks of zijn we geheel waardeloos.


    Geniet, maar klaag met mate.

  • @ killingdevil jij hebt altijd wat te zeuren. Dein is wel een goede moderator. Eingeljk is hij wel supermoderator of beheerder waardig.


    Edit by Killingdevil: De wat? Anders lees je eerst even mijn reactie fatsoenlijk. Zie mij niet klagen, zeg alleen dat van een mug een olifant wordt gemaakt...

  • Beste,


    Ik weet niet wat hier allemaal te zeuren valt. Ik begrijp jullie standpunt maar wat kunnen wij er aan doen dat de crew eens normaal gaat doen.


    Wij zijn maar leden die wordt geheerst door de crew van cp. We besluiten zelf hier op cp te zitten en daar hoort een crew bij zonder crew is dit een scheld en tier forum waar je dan iedereen tegen elkaar oploopt te jagen noem zo maar op.


    Denk zelf eens hoe het leven zou zijn zonder moderatoren en beheerders hoe snel zal cp dalen, nou ik kan het jullie zeggen heel snel stel hij staat boven aan en het heeft geen mod's etc dan schiet die van 1 de afgrond in en dat willen jullie ook weer niet.


    De crew heeft Dein weer terug genomen om hem de allerlaatste kans te geven Dein die doet het hartstikke goed (Dein je bent nooit online).


    Eerst is het Joshua waar veel gezeur om was dat gezeur begint langzaam weg te trekken de crew neemt een oud mod aan en het begint weer opnieuw kan het nou nooit eens normaal verlopen, Blijkelijk niet dus.


    De crew heeft een goeie aanwinst weer binnen gehaald hij deed goed zijn werk en deed weinig foute dingen vergeleken met de fouten van de andere moderatoren.


    Mensen accepteer het nou eens wat de crew doet. En als je het niet kan hebben dat je zelf geen crewlid hier mag zijn dan kan je beter hier weggaan niet dat ik jullie weg wil hebben.


    Ik heb ook gezegd dat ik zou stoppen maar dhr k. Rens die nam wel netjes contact op met mijn om de reden te vragen ik heb me verhaal mogen doen en heb cp nog een kans gegeven.


    Ookall zegt Dein 1000 keer defnitief hij meent het niet.


    Sorry voor mijn taalgebruik in me posts.

  • Bedankt Willem, zonder crew loopt gewoon alles in de soep. Vroeg of laat krijgen wij jullie respect en het is aan jullie zelf als jullie hier zitten of niet, niet aan ons. Graag on-topic blijven vanaf nu en heb je toch wat aan te merken, argumenteer je reactie dan goed. Onderlinge discussies voer je maar via msn of via een privebericht.

  • Laat mij even heel duidelijke taal spreken:


    Vind jij het verantwoord dat een moderator maanden lang niets van zich laat horen? Nou, ik wel, ik ben ook van het principe als iets niet meer gaat zoals het moet gaan (wegens problemen thuis, op school,..) dan leg ik tijdelijk (of permanent) neer, en wanneer alles opgelost is, of ik voel mezelf terug beter dat ik dan terug hetgeen herbegin waar ik 'tijdelijk' mee gestopt was.


    Wat jullie doen, is mij op mijn woorden pakken, het is niet omdat ik zeg: dat ik hier voor heel mijn leven moderator blijf dat dat zo is. Ik ben ook maar een mens, ik moet ook ademen. Verder ik doe deze 'job' vrijwillig, ik wordt hier niet voor betaald.


    Denk jij dat moderator zijn op een community waar iedereen tussen de 11 t/m 23 jaar zo gemakkelijk is? Het is met up's en downs, en als er meer downs zijn dan up's word het ongelofelijk zwaar voor een moderator en soms is het dan het beste om de status neer te leggen.



    Dank u!

  • Dein ik zal even kort zijn met mijn reactie , ik vind je een goede moderator maar je verliest een deel geloofwaardigheid door de eerdere afzet tegen CP. Maar als dit je beslissing is om terug te komen sta ik achter je en denk ik dat je je baan goed gaat uitvoeren.


    Maar nog even iets anders:
    [quote]Wat ik echter wel erg vind, is dat hier altijd van de kleinste mug, de grootste olifant wordt gemaakt./quote]


    Ik schrok heel even hoor toen je dit zei killingdevil, als ik een project zou beginnen en er zouden mensen die van een mug een olifant maken zou ik dat perfect vinden. Het is toch fantastisch dat je fouten worden uitvergroot zodat jij het weer kan verbeteren.
    Het klaag gehalte op CP is terecht hoger als gemiddeld, de rede hiervoor. Ten eerst het continu veranderen van de crew. Ten tweede is de grote onduidelijkheid over wat er achter de schermen zich afspeelt. K.Rens zal wel een goede scripter ondernemer etc. zijn maar ik vind persoonlijk dat als je een site beheerd dat je dan je leden regelmatig op de hoogte moet stellen van de gebeurtenissen.


    En ik vind dat als innovatief wilt zijn moet je projecten niet laten verwaarlozen dat ik persoonlijk wel vind dat gebeurd. Bugs blijven te lang staan en het script is helaas gewoon bagger.


    Hopelijk komt de nieuwe versie snel.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!