Hee ik heb een vraagje
Ik wil een Promoot Flimpje Maken
Dat je dat met je webcam op kan nemen
Maar ik weet niet welk Progamme
wie weet er een
Gr Startmijncrime
Hee ik heb een vraagje
Ik wil een Promoot Flimpje Maken
Dat je dat met je webcam op kan nemen
Maar ik weet niet welk Progamme
wie weet er een
Gr Startmijncrime
Gebruik je tegenwoordig CP als google dat mensen voor jou gaan zoeken o.i.d.? Leer google te gebruiken
[offtopic]@db maffia
ik zie zit ook teveel mensen moet het zelf kunnen doen[/offtopic]
gebruik nooit webcam en gratis redelijke software is windows movie maker vind ik
ik denk dat je iets wilt filmen op je pc scherm... Dat kan je beter met een programma doen als Frapps of Hypercam (dit is niet illegaal voor riick)
frapps is voor ingame en niet voor bureaublad
Oh ja klopt frapps is alleen voor ingame, maar en zijn honderden van dit soort programma's dus..
Bloedbad, hypercam is hiervoor het beste, alleen je krijgt wel een klein logotje te zien links bovenin.
Of snagit etc
Camstudio ook een goede, geen watermerken in je scherm
Citaat van Db-maffiaGebruik je tegenwoordig CP als google dat mensen voor jou gaan zoeken o.i.d.? Leer google te gebruiken
Wss heeft ie LWOO advies :p en heeft dat niet gehaald, tja dan begrijp je Google nog niet eens :p:p:p
Edit by Killingdevil: Ga de volgende keer eerst even na wat LWOO is. En als je laag onderwijs bedoeld, bedoel je praktijkonderwijs. Niet bepaald gepast het hier over te hebben in deze context. Je vooroordelen laat je maar thuis, en je slechte grappen ook.
Ontopic, Windows heeft trouwens een standaard opname functie:
Deze computer->Rechtermuis camera->Opnemen ofzo.
(of was dat alleen voor foto's?)
Lars
En lars, windows heeft niet z'n standaard functie...
Camtasia is ook een hele goede, als het goed is ook gratis of een trial.
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!