Hallo,
ik heb een vraag welke photoshop gebruiken jullie. De engels of de nederlandse versie. Persoonlijk had ik eerst engelse. Maar nu heb ik teksten gevonden op internet en nu is hij nederlands.
Groeten Jordy
Hallo,
ik heb een vraag welke photoshop gebruiken jullie. De engels of de nederlandse versie. Persoonlijk had ik eerst engelse. Maar nu heb ik teksten gevonden op internet en nu is hij nederlands.
Groeten Jordy
Engelse omdat een overgroot deel van de tutorials in het Engels zijn. Ik had eerst ook Nederlandse, maar dat werkt voor geen meter als je Engelse tutorials wilt gebruiken.
JA dat is bij mij ook het nadeel. Al die tutorials snap ik weinig van.
Idd ik ben het met Scarletti eens, ik heb engelse versie en nog nooit een nederlands versie gehad omdat die moeilijk te downloaden zijn. Maar ik gebruik nogsteeds Photofiltre.. ookal is dat lelijker ik ben eenmaal aan gewend.
Van de engelse snap ik weinig.
Je zult toch Engelse moeten gebruiken, want met Nederlandse Tuts kom je echt niet ver.
Moet ik Scarletti in gelijk gaan geven.
9 van de 10 keer als je een tutorial wilt vinden over Photoshop is het engels.
Je kan de woorden wel vertalen met google translator maar dan ben je veel langer bezig.
Tja maar ik ben ook nog maar beginnen met photoshop. Kan nog niet zo veel. Scripten is meer mijn categorie.
Engelse versie is makelijker
Voor mij niet denk ik. Mijn engels heb ik vorig jaar examen gedaan op havo niveau en met een 4,5 afgerond.
je Engels op zich maakt nog niet zoveel uit. het gaat erom dat je beginner bent dacht ik te lezen. en tsja wat is een beginner zonder tutorials? en die tut's zijn allemaal in het Engels. en een voordeel je leert meteen een klein beetje Engels:p en je leert zo ook het programma zelf in het Engels kennen.
en je hoeft niet heel goed engels te kunnen om met een engels programma te werken maar voor later als je wel engels kan is het handiger als je tut's gaat volgen
Ik zou nooit engels kunnen. Ik snap maar beetje van die taal. Doe mij maar spaans en duits.
Haha, Spaans en Duits is in verhouding nog moeilijker :cheer:
we dwaalen af (xD)
maar ik gebruik engels
waarom geen idee
ik wil ook graag photoshop hebben maar waar te downloaden??
Op photoshop kan je een trail version downloaden.
[offtopic]yay 300 posts ^^[/offtopic]
Engels is beter. Die slechte nederlandse vertaling heb je niks aan.
Uiteraard gebruik ik de engelse versie nog nooit van een nederlandse gehoord.
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!