Maar Dhr. K. Rens heeft ooit een regel toegepast minimaal 16. En ik vind ook dat je niet tegen commentaar kunt. Als je commentaar krijgt dan ga je daar gelijk tegen in.
De nieuwe Moderators
- Db-maffia
- Closed
-
-
Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
-
Lijkt me nogal logisch dat ik daar op in ga, verder heeft leeftijd hier geen invloed op mij. Als ik nu heel lullig wilt doen kan ik zelfs reacties gaan verwijderen aangezien het een soort van off-topic is. Kijk, ik werk er iedere dag aan wat ouder te worden.. maar dat gaat niet zo 1,2,3. Om de 365 dagen ben ik weer eens jarig. :p
-
Dat noemen ze "verdedigen"
Ik hoop dat als jullie later een bedrijf ofzo beheren jullie naar maar dan 1 factor kijken.
-
[offtopic]14 is naar mijn mening ook te jong, maarja, zal zo wel weer kritiek krijgen:)[/offtopic]
Verder heb ik wel degelijk kritiek op Joshua.
Hij sluit topics, zonder goede rede..!
Vertrouwen in de mensheid moet je hebben. Je moet het maar vertrouwen, en als het tegendeel is bewezen is het een slotje + evt. consequenties.
Klik
Jij deed het tegendeel, hij moet het maar bewijzen.Een agent pakt je toch ook niet zomaar op? En dan moet jij maar aantonen dat je niets verkeerd heb gedaan? Omgekeerde wereld.
Ook vind ik dat je af en toe wat te streng ben, je smijt af en toe met banpunten en waarschuwingen. Er gaat 1iemand lichtelijk offtopic, meteen een waarschuwing. Dit kan je ook door de vingers zien, Of een PB naar diegene toesturen.
Tsja, Kabling? Die zie ik bijna nooit hier..
Riick, niks negatiefs over te melden. Zijn verleden is rechtgezet, op een nette manier. En handelt erg goed!
-
Ik wat reacties terug lees ik dat jullie niet zoveel horen van mij. Dit kan natuurlijk kloppen. Maar dit komt omdat ik zelf nog een beetje rustig aan wel doen en wat mensen wil leren kennen. Want ik heb van die momenten dat ik af en toe wat fout doe natuurlijk en mensen voor iets ban wat niet moet omdat het niet hun schuld is. Ik probeer nu nog een beetje te observeren over hoe mensen zich gedragen, zo leer ik jullie kennen en jullie zullen mij langzaam ook wel leren kennen. Ook zal ik wel wat meer me best doen.
En ik help al wel mensen, ik probeer al dingen op te lossen voor bepaalde mensen en let goed op het forum. Jullie zien geen reacties maar dat wil niet zeggen dat ik niet gekeken heb naar het forum.
In iedergeval bied ik hierbij mijn excusses aan hiervoor.
Hoop dat jullie hier begrip voor hebben om mijn manier van "werken". -
Ja ik vind rick zelf ook wel goed.
Maar joshua wat kan jij de baas spelen zeg.
Als je ook maar 1 woord verkeerd zegt is het meteen een banpunt.
Of je sluit het topic of je verwijderd de reacties zonder enige reden terwijl ik gewoon iemand help.
Mischien eerst eens beter denken.
En ik hou er persoonlijk echt niet van om door zon kereltje die 5 jaar jonger is dan mij gecomandeerd te worden.Kabling zie je idd nooit.
-
Deed ik ook
Eerst observeren dan ook echt optreden. Maar gewoon reageren en mee oplossingen zoeken mag je wel gewoon doen hoor.
-
Dit wou ik precies ook in deze topic melden R-Mijnten.
Sinds hij deze functie heeft gekregen lijkt het wel of hij een politieagent is geworden. Maar dan veel strenger. Leden moet wel beetje vrij voelen etc. Joshua neemt dit zo serieus ( moet ook wel een beetje) alsof het zijn echte baan is.
En PB ik hem dat het uitgelegd in de topic etc staat.
Krijg ik ditCitaatHi,
dan heb je vast wat bewijzen ervan. Ik heb het topic tot de millimeters na gelezen en je bewijst niets. Met wat lappen tekst kan ik ook wel wat.
Vind het wel erg laag van hem. Ik heb liever de normale joshua. Want zo schiet ik niet goed op met hem helaas.
Aan de andere kant vind ik hem ook wel een goede moderator maar toch iets te streng
-
Ik vind RiiCk Momenteel de beste Proef Moderator hij is actief en let goed op...
Joshua vind ik ook te jong en hij is te vlug met oordelen zoals ontopic berichten verwijderen terwijl ze niet offtopic zijn
Kabling zie ik nooit online bijna of reageert niet dus daarover kan ik niets zeggen buiten dit:
Kom meer uit je kot(xD) en maak dat je erbij blijft!
-
Ik vind RiiCk ook momenteel de beste dat is nu echt een aanwinst voor CP. En hij is ook daarnaast veel veranderd.
Mijn complimenten aan hem:cheer:
-
Ik ben redelijk veel online maar dat is overdag veel ook omdat ik op school CP aan zet en af en toe eens kijk. Vaak ben ik overdag online van de moderators.
Daarom zal ik wel wat meer van me laten horen ;).
-
Citaat van Kabling
En ik help al wel mensen, ik probeer al dingen op te lossen voor bepaalde mensen en let goed op het forum. Jullie zien geen reacties maar dat wil niet zeggen dat ik niet gekeken heb naar het forum.
Vergelijk mijn postcount eens met dat van anderen (niet crew) leden.
Dat ik niet post in topics die ik niet interessant vind wil toch ook niet zeggen dat ik ze niet bekijk :pVerder heb ik zelf geen commentaar over de leeftijd van Joshua omdat ik zelf ook ergens op mijn veertiende bij de crew kwam (ik was destijds ook gevraagd als mod voor het Ogame forum, maar was 2 jaar te jong (geen 16 jaar), de engige houvast die ik heb aan hoelang ik in de crew zit :p)
*begint heel eerlijk te zijn*
Joshua en Rick zouden als als ik een lijstje op had moeten stellen (zonder gesprekken etc.) onder het "twijfel" kopje terecht zijn gekomen, en geen van de drie mod's stond daar. (wat betekend dat de twijfel gevallen niet zijn gekozen)
Maar ze hebben nog 8 dagen me fout te bewijzen, als ik ze dat niet al gedaan hebben... (dit ga ik niet verklappen) -
Darsstar het was ook niet echt op jou gericht. Ik bedoelde het meer in het algemeen. Want mijn post count is helemaal zeer laag vergeleken met de rest.
En ik vind eerlijk gezegd Joshua ook helemaal niet te jong. Want hij weet wel precies hoe hij zich moet gedragen tegen over de rest. -
Citaat van Kabling
Darsstar het was ook niet echt op jou gericht. Ik bedoelde het meer in het algemeen. Want mijn post count is helemaal zeer laag vergeleken met de rest.
En ik vind eerlijk gezegd Joshua ook helemaal niet te jong. Want hij weet wel precies hoe hij zich moet gedragen tegen over de rest.Ik vind niet dat hij zich gedraagt.
hij verwijdert topics zomaar en sluit ze.
Verwijderd reacties terwijl je iemand helpt.En laten we nu eens eerlijk zijn!
Ooit eens in de v2 heb ik een shell gemaakt en die in julie ftp gezet. Deze is er innmiddels al uit.
Dit vertelde ik op msn en toen Wouw joshua meteen de cp source rippen.
Maar zulke acties laat ik niet toe.
Waarom ik de shell erin had gezet ? geen idee vond het wel eens leuk om te doen.
Lekker vertrouwd zon crew of niet ?En nu moet je ook balllen kunnen tonen door dit te laten staan en niet te verwijderen . ! 8-)
-
Citaat van Kabling
En ik vind eerlijk gezegd Joshua ook helemaal niet te jong. Want hij weet wel precies hoe hij zich moet gedragen tegen over de rest.
Ik bedoelde te zeggen dat ik het zo ongeveer het zelfde doe, dus als ze daarom op jou zouden zeuren, dan mogen ze ook op mij gaan zeuren...
Eens zien of ze dat gaan doen XD -
Citaat van scarface
Ik vind niet dat hij zich gedraagt.
hij verwijdert topics zomaar en sluit ze.
Verwijderd reacties terwijl je iemand helpt.En laten we nu eens eerlijk zijn!
Ooit eens in de v2 heb ik een shell gemaakt en die in julie ftp gezet. Deze is er innmiddels al uit.
Dit vertelde ik op msn en toen Wouw joshua meteen de cp source rippen.
Maar zulke acties laat ik niet toe.
Waarom ik de shell erin had gezet ? geen idee vond het wel eens leuk om te doen.
Lekker vertrouwd zon crew of niet ?En nu moet je ook balllen kunnen tonen door dit te laten staan en niet te verwijderen . ! 8-)
Wil je iemand niet zwartmaken. Hij kan niet eens topics verwijderen dus dit is al het eerste puntje waar je gewoon keihard liegt om Joshua kwaad te maken waardoor hij de controle misschien wel zal verliezen.Geloof ook weinig dat je een shell op de 2de versie van cp hebt gezet maarja. Shells zijn toch voor kiddo's
-
Citaat van Darsstar
Ik bedoelde te zeggen dat ik het zo ongeveer het zelfde doe, dus als ze daarom op jou zouden zeuren, dan mogen ze ook op mij gaan zeuren...
Eens zien of ze dat gaan doen XDOp jou valt bijna niet te zeuren.
Je bent gewoon een goede scriptkiddie
En je helpt mensen meer dan dat je ze afzijkt.
+Je reageert aleen als je in een topic kan helpen.
En je geeft zeer uitgebreide uitleg over wat ze fout doen en hoe ze het kunnen verbeteren.Bravo :cheer:
Darsstar edit: Probeer je me nu te beledigen of te complimenteren met het "scriptkiddie", scriptkiddies zijn heel erg zielig namelijk...
Ik bedoel ermee dat je een uiters getalenteerde scripter bent
Het woord "scriptkiddie" Gebruikt mijn pa nogal vaak dus vandaar dat ik het ook zei. -
Je oke, ik denk dat ik je dan verkeerd heb begrepen Darsstar. Mijn excuses.
En precies, Joshua kan niet verwijderen, wij kunnen alleen topics sluiten en aanpassen. -
-
Wij kunnen reacties verwijderen ja en bewerken. Maar ST kunnen wij niet verwijderen.
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!