De nieuwe Moderators

  • Beste CP leden,


    Misschien handig om hier jullie bevindingen over de nieuwe moderators neer te zetten..


    Wat vinden jullie goed aan een bepaalde persoon wat niet bijvoorbeeld..


    Ik krijg op msn best veel gezeur over bepaalde personen, en vroeg me af wat jullie bevindingen hier zijn.


    Zo kan CP hier misschien wat aan doen en beter op letten.


    [offtopic]als ik hier een ban o.i.d. voor krijg zou ik dit erg triest vinden en ben ik ook weg hier..[/offtopic]


    Edit door Lodewijk: topic heeft mijn toestemming, maar wel volgens enkele regels. Zie mijn (Lodewijk) eerste bericht, tweede bericht hieronder.

  • Ook met mijn toestemming blijft dit topic open. Ik zie mezelf verantwoordelijk voor het functioneren van de nieuwe moderators, en daar kan ik natuurlijk wel wat hulp bij gebruiken.


    Ik stel wel enkele voorwaarden aan de reacties in dit topic. Je reactie:
    - is goed onderbouwd met duidelijke en geldige argumenten
    - bestaat niet enkel uit je persoonlijke mening over een moderator in zijn persoon. Je reactie gaat dus over het functioneren van de moderator in kwestie
    - is niet geheel negatief. Iedere persoon heeft ook zijn pluspunten
    - gaat uit van de ontwikkeling: niet wat gaat er fout, maar wat kan er beter.


    Laat duidelijk zijn dat dit topic wat mij betreft heel welkom is, maar wel volgens deze gestelde regels moet verlopen. Laat me nu niet op zo'n cruciaal punt voor CP, banpunten moeten uitdelen omdat jij je niet zorgvuldig en genuanceerd kunt uitdrukken.


    - Lodewijk

  • Db-maffia ik heb wel degelijk iets te zeggen had dit gister ook al naar Lodewijk gestuurd maar geen antwoord terug gekregen, ik zie meestal Joshua en Riick wel reageren maar Kabling zie ik niet zovaak en zie ik ook niet zo 1,2,3 reageren dit is wat ik kwijt wou no offence to Kabling!:P


    Ook vind ik Joshua misschien iets te jong(14 dacht ik) denk wel dat je minimaal 16 moet zijn:o? maar dat is mijn mening hierover!

  • Alles loopt toch min of meer goed, dit is wat ik denk/vind:


    - Joshua: Nogal een stresskipje en soms wat onzeker. Ook qua discretie is het soms wat minder bij Joshua. Maar al bij al doet hij zijn werk hier op CP zeer goed wat zeker kan opwegen tegen die 3 minieme dingetjes.


    - RiiCk: Hier had ik het eerst wat moeizaam mee omwille van zijn reputatie maar hij heeft bewezen dat hij zich wil verbeteren dus hij krijgt zeker een 2e kans van mij!


    - Kabling: Check above.

  • Pim welke reactie above? en ik vind 14 echt te jong geeft niet of je je werk goed doet maar ik denk dat de minimum op 16 moet liggen, dat heb je soms ook bij bepaalde werkjes daar moet je minimaal 15+ e.d zijn maar misschien is cp wel heel anders:)

  • Stress, stress en nog een stress. Klopt, als ik iets hoor wat in mijn belang is kan ik niet wachten en MOET ik het gewoon weten. Over mijn leeftijd wil ik niets kwijt, en daar ga ik ook niet over. Maar waarom zou ik als 14 jarige niet in de crew kunnen, en een 16 jarige wel..

  • Joshua ik vind het aan de jonge kant ik ben gewend dat bij Mitch&Anton de regel van minimum 16 geldt en ik vind die regel persoonlijk heel goed! Want hoe ouder iemand is hoe beter hij kan omgaan met stress etc en hij kan dingen met meer ervaringen uitleggen denk ik zo ( op bepaalde gebieden).

  • De regel is er later bij gekomen en Joshua 14 vind ik zelf ook nog te jong maar mijn mening verder heb ik niks aan te merken op je alleen op Kabling:)(maar je leeftijd zit mij dwars xD):P

  • eerlijk gezegt ga ik mee in met az sorry joshua


    maar toch ik praat liever met een kerel van 16+ over probs of voor hulp versta je elkaar een groot stuk sneller als iemand van 14


    + ook op elke website zie je minimum leeftijd 16+ is
    ook omdat je op 16 beetje volwassen begint te worden


    sorry is niet afkrakent bedoeld

    waarom slecht praten over buitelanders hun taal en hun afkomst.
    waarom praat nooit niemand slecht over de script talen dat is ook een andere taal.

  • Citaat van az

    Joshua ik vind het aan de jonge kant ik ben gewend dat bij Mitch&Anton de regel van minimum 16 geldt en ik vind die regel persoonlijk heel goed! Want hoe ouder iemand is hoe beter hij kan omgaan met stress etc en hij kan dingen met meer ervaringen uitleggen denk ik zo ( op bepaalde gebieden).


    Dominic was toch ook nog geen 16 toen hij dit zootje (toen nog niet) overnam. Wat is er mis met een <16 jarige trouwens. Sommige lui hier ouder dan 16 hebben nog steeds geen normaal verstand en die zouden dan wel geschikt moeten zijn?

  • Wij hebben bij de sollicitaties ook echt wel naar de leeftijd gekeken, maak je daar maar niet druk om.;) Maar ondanks de leeftijd van Joshua, vonden wij hem toch een goede kandidaat. Ik vind het ook geen argument, tenzij je hem kan onderbouwen met acties van Joshua.

  • Leeftijd is misschien een minpunt ja maar dan niet omwille van hoe je reageert. Als het al een minpunt is is dat omdat sommige mensen geen respect hebben voor iemand die jonger is.


    Zelf ben ik ook nog maar enkele maanden 16 hoor en kijk nou ik ben projectleider ;)

  • En dat merken we Pim!:p


    Ik denk dat je niet eens naar leeftijd moet kijken. Wat ik al min of meer zei: Wanneer je geen onderbouwing hebt, ofwel dus nergens aan hebt gezien dat iemand nog jonger is, zie ik geen probleem.


    Volgens mij modereerde ik ook al op mijn 15e.


    [offtopic]Natuurlijk wel een nadeel dat je die blagen niet eens een biertje kan/mag aanbieden.(xD)[/offtopic]

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!