Uniek, game-community layout

  • Hmm ziet er meer geript uit sorry maar header past totaal niet in de style van de rest van het plaatje. Ook zag ik net je andere layout en die was een stuk slechter dan dit raar dat je in z'n korte tijd zo goed kan worden.

  • Ten 1e: Ja je krijgt een screenshot ik upload hem zo snel mogelijk.
    Ten 2e: Ik design niet zelf, ik handel er in. Ik heb vrienden die ze snel kwijt willen raken ik koop ze voor een x bedrag in en verkoop ze voor een x bedrag.
    Ten 3e: Ik hoef ze niet meteen kwijt hoor ik kan het ook over 10 jaartejs doen ;)
    Ten 4e: Zonder vertrouwen kom je nergens dus kan je het beter laten zitte
    Ten 5e: Ik kan wel zorgen dat de header erbij past
    Ten 6e: Ik heb stan's reactie niet nodig het is een verkoop topic en geen aanklaag toppic.

  • @ Designbase: zou je aan mij de gegevens van de originele designer dan kunnen verstrekken? Het liefst natuurlijk vooral zijn/haar internetidentiteit plus RL-identiteit, maar met enkel zijn/haar RL-identiteit kom ik ook wel ver genoeg. Daarnaast graag bewijs dat dit design echt van jou is, en door jou mag worden doorverkocht.


    Ik wil dit uiterlijk morgenochtend 11 uur binnen hebben. Zo niet, dan gaat dit topic dicht en mag je enkele uurtjes gaan nadenken over het verkopen van producten die je niet mág verkopen.


    Voor de rest: ontopic graag. De rest handel ik wel af.


    - Lodewijk


    Edit: laten we de tijdslimiet niet té ruim maken.

  • Aankoopbewijs bijvoorbeeld. Graag verder afhandelen via PB, anders heb je sowieso enkele banpunten aan je broek hangen.


    Nogmaals, laatste maal: ontopic.


    Edit: TS heeft niet voldaan aan mijn eisen, en is bij deze verbannen voor het aanbieden van illegaal verkregen materiaal op CriminalsPoint.


    :slotje:

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!