Hebben ze niet gewonnen gaan ze weg (xD) [offtopic]Grapje[/offtopic]
Gefeliciteerd voor de winnaars!
Hebben ze niet gewonnen gaan ze weg (xD) [offtopic]Grapje[/offtopic]
Gefeliciteerd voor de winnaars!
Ik heb niet mee gedaan, ook was het een geintje om te kijken hoe ze reageren erop :p
Ze blijven toch positief en dat heeft een moderator wel nodig :cheer:
Van mij was ook maar een grapje :p
Idd deze moderators kunnen tegen een grapje
Vooral ik, maar ik was al min of meer gewaarschuwd dat ik nu toch meer serieus moet zijn. Hebben ze ook gelijk in, nu ben ik namelijk wel het 'voorbeeld'.
Gefeliciteerd allemaal en succes met jullie functie! :cheer:
De meeste crewleden kunnen tegen een grapje hoor. Alleen niet als 'ie op het verkeerde moment wordt geplaatst... 8-|
Maar iig, nu weer ontopic.
heb het gevoel dat mensen terug zijn gekomen om in de crew te komen, ik noem geen namen. mensen die hun tijd op cp al 3 keer dubbel hebben ver$@##@, maar oke we zien wel wat er van terecht komt
Ik weet zeker dat nu alles weer op zijn pootjes terecht komt met een serieuze moderator ploeg
Ben ook weg
Suc6
Bedankt voor jullie vertrouwen in ons (de nieuwe crewleden)
Ik kan je verzekeren dat wij crew leden ook echt ons best zullen doen, om CriminalsPoint nog beter te maken. Ik geloof dat de rest van de crew dit ook echt met mij eens is. Samen kunnen wij CriminalsPoint op een hoog niveau houden/brengen.
Groetjes,
Rick
Rick dat kan allemaal,
Maar ik zeg dat ik weg ben dan ben ik ook weg,
Je kan slijmen wat je ook wilt mij zie je nooit meer terug MITS dat de nieuwe zogenamde Moderators weer weg zijn dan zie je mij hier weer verschijnen
Edit Niels: Als je weg bent, hoe kan je dan reageren? Succes dan met wat je nu ook gaat doen.
Ok het beste dan.
Zoals jullie weten ben ik dus ook een nieuwe moderator. Ik ben hier zeer blij mij, ik zal mijn uiterste best doen voor iedereen :D.
En RiiCk ik ben het totaal met je eens ;).
Wegens prive omstandigheden trek ik mijn eigen toch terug uit de strijd voor een plekje als moderator.
Gr,
Niels
no offence, maar hoe kan het in godsnaam zijn dat RiiCk is aangenomen? Hij heeft zoveel banpunten gehad, kreeg hij 12 dagen geleden een nieuwe kans met 0 banpunten en hij was laatst nog verbannen (nu heeft ie dus 1 banpunt). Heel raar dat iemand die de regels binnen 12 dagen na zijn nieuwe kans overtreed, in het team komt... Dat moet een voorbeeld zijn?
Waar gaat het heen CP!
Misschien zien ze toch wel in dat er ook een goeie kant is van RiiCk en zo het toch maar proberen. Vergeet niet we zitten nog in een proef periode ;).
Ik moet inderdaad bevestigen dat NielsB zich heeft teruggetrokken, en dus niet ontslagen is! Jammer, maar helaas.
webdam-x: Dat is een beslissingen geweest waar wij als crew zijnde achter staan. Hij zit ook pas in een proefperiode, net zoals de andere leden. Het kan maar zo een perfecte moderator zijn, waar we natuurlijk op hopen. De tijd zal het leren, en maak je er maar niet druk om.
Of hij kan modereren, of we leren het hem.:@:p
Alsnog binnen 12 Dagen, dat is nog geeneens 2 weken!
[offtopic]webdam-x kan je het niet hebben dat jij het niet was?? [/offtopic]
@killingdevil Komt er nu nog een plek vrij voor nielsb? aangezien hij vertrekt?
(niet dat ik in de crew wil ofzo maar gewoon zodat het duidelijk is?)
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!