Hallo allemaal,
Het is mij een groot genoegen om de nieuwe proefmoderators voor te stellen!
Vanaf vanavond komen Joshua, Kabling en RiiCk het team van CriminalsPoint versterken.
Zij hebben vanaf vandaag een proefperiode lopen tot en met 1 februari, die de crew nog met maximaal twee weken kan verlengen. Vanaf 14 februari, Valentijnsdag, zal blijken of wij als crew met deze drie mannen de juiste keuze maken.
Of wij de juiste keuze hebben gemaakt, hangt ook af van jouw mening! Als je opmerkingen hebt over de manier van handelen van de nieuwe crewleden, zowel positief als negatief, kan je dat bij r-mulder of bij mij kwijt. R-Mulder is tijdelijk afwezig, dus zal ik voorlopig deze opmerkingen opnemen. De eventuele opmerkingen worden meegenomen in het definitieve besluit van de crew.
We wensen de proefmoderators een fijne en succesvolle tijd hier op CriminalsPoint. Nogmaals: proficiat!
Lodewijk
Teamleider Moderators CP
PS: Jeffrey heeft ontslag genomen omdat hij geen tijd meer zag in het modereren van CP. Wij hopen op uw begrip hiervoor.
PS2: NielsB heeft zich om persoonlijke redenen teruggetrokken, en maakt zijn proefperiode niet af.