Scripter gezocht

• Beste CP leden,

http://www.DiMoWeb.com is op zoek naar een gedreven webmaster om ons team te vervoegen.

Profiel:
    Goede kennis van PHP & MySQL
    Initiatief nemen
    Minstens 14 jaar

Verloning:
    8 euro per uur, tenzij een andere vergoeding wordt afgesproken met de klant.

Werkomschrijving:
    Het maken van scripts voor verschillende klanten, in opdracht van deze klanten. Zeer variërende opdrachten.
    Voornamelijk voor criminals games (90%).

Doorgroei mogelijkheden:
    Kans om mee in het DiMoWeb team te komen en te werken tegen een vaste vergoeding aan een aantal interne projecten, indien er tijdelijk geen externe klanten beschikbaar zouden zijn.
    Indien voldoende ontwikkeld binnen het team, kun je indien gewenst projectleider worden van 1 van onze afdelingen.

Huidig aantal uur werk beschikbaar:
    15 uur extern, met kans op oneindig aantal uren voor interne projecten.

Solliciteren kan door je sollicitatie in te dienen via helpdesk at gamecoll punt com
    Vermeld je leeftijd, je studies, je ervaring en de reden waarom wij jou zouden aannemen.

Job op basis van freelance contract.

• Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Ik ben redelijk nieuwschierig..

Hoeveel opdrachten krijg jij gemiddeld per maand of per scripter?

PostCounter: 0 - 100 - 200 - 300 - 400 - 500 - 600 - 700 - 800 - 900 - 1000

Project vendettagame.com:
    10% klaar

• Gemiddeld krijgen wij ongeveer 2 script opdrachten per maand van telkens een 15 tal uur.
    Design opdrachten ongeveer 1 per 2 maand, maar dit neemt dan telkens ook iets langer in beslag.

Voorbeelden van design is bv het leveren van een nieuwe reclamefolder voor een bedrijf of het ontwikkelen van een nieuw logo en huisstijl.

Velen onder jullie kijken minachtend neer op ons, maar wij doen enorm veel met ons team van amper 7 man.
    Aangezien ik nu geen tijd meer heb voor het management en zoeken van nieuwe klanten, zoek ik een extra scripter, zodat ik mij meer kan richten op het beheer en de opvolging.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!