Kwaliteits Webhosting

  • Graag biedt ik de volgende paketten aan:


    - Criminal/Wargames zijn niet toegestaan evenals IRC gerelateerde content.


    Pakket 1:


    - 350 Mb Ruimte
    - 7.5 Gb Dataverkeer
    - 50 E-mailadressen
    - 25 FTP-Accounts
    - DirectAdmin Controlepaneel


    E 18,- per jaar


    Pakket 2:


    - 700 Mb Ruimte
    - 15 Gb Dataverkeer
    - 100 E-mailadressen
    - 50 FTP-Accounts
    - DirectAdmin Controlepaneel


    E 36,- per jaar of E 18,- per halfjaar


    Pakket 3:


    - 1400 Mb Ruimte
    - 30 Gb Dataverkeer
    - 200 E-mailadressen
    - 100 FTP-Accounts
    - DirectAdmin Controlepaneel


    E 72,- per jaar of E 36,- per halfjaar



    Betalingsmogelijkheden:


    - PayPal
    - MoneyBookers (Ideal)
    - Bankoverschrijving


    Over ons:


    SiteFuel Internetdiensten
    Thorbeckelaan 8
    3551 BR Utrecht


    KvK: 30245622
    BTW: NL 2200.74.823.B01



    Bestellen: http://www.sitefuel.eu/customer/cart.php


    De genoemde prijzen zijn onder voorbehoud van drukfouten en exclusief 19% B.T.W.

  • vind ik ook wel ssjharry je vind tegenwoordig al hostings voor halve euro per maand ;) zet daar gwn je site op als het geen crime is betaal je maar 6euro per jaar inplaats 18


    geef je goede tip wil je goede hoster worden zorg dan voor kwaliteit en goede prijzen kijk bij de concurentie voor prijzen vergelijk ze en ga zo je prijzen berekenen;)

    waarom slecht praten over buitelanders hun taal en hun afkomst.
    waarom praat nooit niemand slecht over de script talen dat is ook een andere taal.

  • Het verschil is dat ik wel een KvK nummer heb, en alle benodigde licenties. Daarnaast heb je de garantie dat het bedrijf komende jaren nog bestaat.


    Voor games bieden we overigens VPS servers met DirectAdmin aan.

  • Ik snap ff het probleem niet bij al die hostings van dat ze geen criminals willen ofzo ze zeggen dat je anders te veel dataverkeer gebruikt maarja dara betalen ze dan toch ook voor en zodra dat op is laat je ze gewoon extra betalen of je zet ze op suspended of zie ik dat verkeerd?

  • Nee het heeft niks met dataverkeer te maken. Het gaat erom dat veel criminalgames extreem slecht geprogrammeerd zijn, waardoor ze onnodig veel load op de server veroorzaken. Als je toevallig een zeer goed geprogrammeerde game hebt (denk aan Views, templates) dan wil ik uiteraard een uitzondering maken.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!