osvendetta login prob

• Ja riiCk dat kan maar het kan ook zijn dat het in een andere bestand wordt gecontroleerd?
    In menu.php of zo, welke source gebruik jij kan ik hem downlaoden en even snel checken voor je. :p

Ooh sorry niet gezien Osvendetta ;)
    Ik ga even kijken voor je

• login script sta in begin post:)

even hier nog zetten

dit is van regel 1 tot 10 dus + zie er geen fout is begin van het script

waarom slecht praten over buitelanders hun taal en hun afkomst.
    waarom praat nooit niemand slecht over de script talen dat is ook een andere taal.

• (dit slaat op het stukje code van pagina 1!)

Nee, moet ook in de PHP tags :((
    Please, stop making a criminal or PHP game, if you don't know what a function is in PHP!!!!!!!

IN DE PHP TAGS, DIT IS EEN PHP FUNCTIE!!
    [offtopic]Zelfs een beginnende php lerende weet dit, koop eerst een boek (of download deze via TPB, en begin dan met scripten, niet de omgekeerde volgorde!!![/offtopic]

Dus zo:

Leer btw. ook GEEN <? php tags aan, maar leer de <?php tags aan.
    Omdat sommige hostings dan probleem geven (die hebben <? niet aan staan!)
    En ALLES wat GEEN < OF > tags heeft, of eindigd op (); of ; is een PHP functie!!
    Met HTML bereik je alleen de stijl, die is goed het gaat om wat erachter zit, en dit MOET met PHP.

Lars

• larsisgoed9 sorry hoor heb dit al gedaan en lukte niet dus en weet goed genoeg hoe je iets in php tags moet zetten hoor mss aan mijn vorige reactie kunnen zien dat ik het gwn was vergeten:)

jij vergeet ook wel eens wat hoor

waarom slecht praten over buitelanders hun taal en hun afkomst.
    waarom praat nooit niemand slecht over de script talen dat is ook een andere taal.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!