Welk spel speel jij?

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Guild wars, alien arena, tremolous, Dead space (=is mega aanrader, moet je alleen wel ff torrentje pakken ), anders weet ik nog wel 2 games die mij nooit vervelen, SS(SoulStorm, 3de uitbreiding van het pc spel dawn of war, kzou andere 2 er ook bij doen dan ) en Europa universalis, met napoleons ambition en in nomine, doe er whole world mod bij voor xxl extra opties. je moet niet naar de filmpjes ofzo gaan kijken, het ziet er belabberd uit grafisch, maar de gameplay en de AI maken gewoon helemaal goed, is zo'n geweldig spel. heeft mij zelfs beter geboeit dan maand gratis wow xd

    Koen, toppunt van zieligheid, ja dat heb je zelf begaan.
    Je komt er niet zomaar mee weg, je hoort nog van ons.
    Even a german had some form of respect for his enemy, even 65 years ago, this scumbag has none, making him the true evil.

  • ahah nee mischien ben je nog te jong. Dan noem ik maar een spel ik speelde vroeger altijd Cabal online voor een gartis game vond ik hem altijd heel mooi! Ik persoonlijk vond het zelfs mooier dan wow.

  • Naja, ik weet wat ik ga doen, ik ga n nieuwe inlog pagina scripten. Maar dan heb ik n vraagje.. Hoe zet je dingen op een andere plaats? Nu staat bijv. me inlogscherm rechts en die wil ik dan bijv. Links zetten hoe doe je dat?

  • Niels wat jij zegt zou ik ook doen.
    Even chicks uitnodigen natuurlijk en gaan met die brandblusser(A)


    Edit:
    Niels je kan toch ook orgies doen?

    School
    Tweedejaars Informatica Student @ Hogeschool Rotterdam.


    Webtalen
    - PHP ( OOP )
    - SQL
    - JavaScript i.c.m. jQuery framework
    - (x)HTML
    - CSS
    - Actionscript
    - XML


    Programmeertalen
    - Java
    - C#
    - Ruby i.c.m. on Rails framework

  • Citaat

    suryoyo0
    Jij bent ook nog maar 16 hoor dus ik wil niet lullig doen.


    Meestal als ik alleen ben nodig ik vrienden uit zoals morgen of ik ga gewoon lekker chill een film kijken in me zitzak ;)



    Jammer voor je ik ben 17 jaar. Je kan ook wat jij zegt lekker "chillen" en aan je zakje zitten als je alleen bent ;) ( Of met je vrienden )


    Edit:


    @ Nielsb dat chiks zij ik Niels had over zijn "vrienden"

  • Citaat

    Jammer voor je ik ben 17 jaar. Je kan ook wat jij zegt lekker "chillen" en aan je zakje zitten als je alleen bent ;) ( Of met je vrienden )


    Edit:


    @ Nielsb dat chiks zij ik Niels had over zijn "vrienden"


    Zit jij maar lekker aan de zak van je vrienden ja :') No life

  • Citaat

    suryoyo0
    Jij bent ook nog maar 16 hoor dus ik wil niet lullig doen.


    Meestal als ik alleen ben nodig ik vrienden uit zoals morgen of ik ga gewoon lekker chill een film kijken in me zitzak ;)



    Jammer voor je ik ben 17 jaar. Je kan ook wat jij zegt lekker "chillen" en aan je zakje zitten als je alleen bent ;) ( Of met je vrienden )


    Edit:


    @ Nielsb dat chiks zij ik Niels had over zijn "vrienden"[/quote]
    Zit jij maar lekker aan de zak van je vrienden ja :') No life[/quote]


    Hahaha moet ik je herrineren dat jij dat hebt opgenoemd en niet ik? En dan no life, je moet echt eens een keer naar jezelf kijken en eens goed nadenken wat je aan het doen bent... Begin eerst vrienden te maken in je prive leven in plaats van eerst hier vrienden proberen te maken:x


    @TS Ik zou echt een kijkje nemen op Cabal Online een aanrader.

  • Hij heeft anders hier al mensen waar die wel mee kan opschieten(A).


    ik zou als ik de ts was runescape spelen..:')
    Ik speelde vroeger weleens maple story, pritsontale.


    Als je genoeg geld hebt die je wilt besteden neem dan world of warcraft. Ook een goed spel is guildwars.

    School
    Tweedejaars Informatica Student @ Hogeschool Rotterdam.


    Webtalen
    - PHP ( OOP )
    - SQL
    - JavaScript i.c.m. jQuery framework
    - (x)HTML
    - CSS
    - Actionscript
    - XML


    Programmeertalen
    - Java
    - C#
    - Ruby i.c.m. on Rails framework

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!