Hulp???

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Ik wil wel gebruik maken van de diensten van iemand die me kan helpen met het volgende:


    Ik wil in de banditi source een rijbewijs script waar iemand een rijbewijs dient te halen. Vervolgens moeten er een aantal nieuwe opties beschikbaar zijn zoals racen, race missies, car tuning, wagen dealer om auto te kopen (moet dus een wagen kunnen stelen zoals al in de Banditi source is, maar ook kopen voor de luie spelers.


    Als een wagen is getuned moet dit in een profiel zichtbaar zijn en moet de speler meer kans hebben om racen te winnen. Naast dat er geraced kan worden tegen andere spelers wil ik ook een virtuele race baan hebben tegen 'fake' spelers zodat er (net als misdaden e.d.) geld kan worden verdient met racen.


    om te racen moet er ook eerst getankt worden dus een tankstation is ook nodig.


    Graag hoor ik wie dit voor mij kan maken (mag gebruik worden gemaakt van andere sources dus hoeft niet totaal zelf te worden gescript)


    Graag contact via PM met de prijs en levertijd.

  • Citaat

    Ik denk dat de meeste mensen zelf scripters zijn , en dus u hulp niet nodig hebben.


    Ik ben ook scripter, maar hulp is altijd welkom het is dat ik geen geld uitgeef momenteel aan scripters, anders zou ik het wel doen. :cheer:

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!