Allowa,
hierbij kan je voor maar €3.00 een simpel logo aankopen, layout of simpele slice. Interesse kan via pm worden verstuurd. Oja, plaats in de pm indien je een layout gesliced wilt laten maken een voorbeeld erbij.
Hoe betalen?
Telefoon of SMS
Allowa,
hierbij kan je voor maar €3.00 een simpel logo aankopen, layout of simpele slice. Interesse kan via pm worden verstuurd. Oja, plaats in de pm indien je een layout gesliced wilt laten maken een voorbeeld erbij.
Hoe betalen?
Telefoon of SMS
Je bent heus niet beter als iedereen , ik heb zn design gezien en het zag er goed uit.:)
Hier tevens een voorbeeld;
http://www.imgdumper.nl/upload…/49c146a4147b3-screen.gif
Idd,
Joshua is zeker zeer goed. Zeker zo goed als JOU !
hij doet het ook in ai voor de mensen die het willen weten
CitaatIdd,
Joshua is zeker zeer goed. Zeker zo goed als JOU !
hij doet het ook in ai voor de mensen die het willen weten
[offtopic]Een layout in .ai? :P[/offtopic]
Nu even ontopic mensen
ai = adobe illustrator.;)
Dominic edit: Dat weet ik ook wel maar wat heb je eraan?
theblackman edit oke ik dacht meschien weet die het niet:P euhm niet veel alleen dat vector is daar beter in volgens mij
maak je ook huis style ?
oeps ging wat mis
CitaatZooo als dat zo is,
Huisstijl is bij GrafixVision, bij mij dus vanaf 399,99.
En aardig veel mensen doen dat hoor !!8-|
Ik wil niet veel zeggen hoor maar dit is Joshua zijn topic! Wil je iets verkope start effe je eigen topic
srr voor de offtopic guys maar word er ziek van..
Verder kan ik alleen maar zeggen dat joshua een goede designer is
CitaatIk wil niks verkopen... maar lijkt me apart als iemand huisstijl maakt voor 3€
Over heel de wereld zijn er toch ook miljarden vrijwilligers?
Word er echt ziek van, mense die hier heel de tijd de onnuttigste dinge poste..
Ik betaal 3,90 voor crime outgame layout+slice?
Mvg,FrankY
ben ik met je eens terrorsheep
GrafixVision
dan zit je hier denk op verkeerde website als ik 399 wil ik dat bij prof bedrijf doen en als ik je eigen dunk ziet ben je niet echt professioneel bent.
maar ik zag iets van ai en daar maak je huis style mee en wil best wel meer betalen als goed iets is
Designen is mijn hobby, ik wil er niet te veel voor vragen. Ook ben ik nog maar 13 jaar oud. Als ik een huis stijl aan gaan bieden doe ik dat pas als ik beheer over mijn eigen bank rekening dit zal dan oplopen tegen de €50.00
FrankY dit bedraagt helaad €6.00 inplaats van €3.00 indien je het hier mee eens bent pm.
@Grafix hou alsjeblieft eens op met al dat gezeuer ^o) , indien je een sms layout wilt pm.
dus je maakt geen huis style ?
€3 dan voor alleen slice.. Zou je wel wat kunnen aanpassen dan?
Ik wil wel een huisstijl proberen voor €10.00 (met wallie card betalen). Maar alleen als ik tijd heb. FrankY , stuur me een pm
Gvd hou je bek gewoon een x met commetaar op een ander prijzen van bijna 400 euro horen hier wel thuis? welk kind van tussen de 12 en de 20 kan dat zo even opbrengen niet veel en als mensen dan wat voor een vrienden dienstje gaan doen ga jij ze afkraken ik vind jouw echt zielig . (sorry admin's al ik hier een stafpunt voor oet moet dat maar het moet er gewoon even uit)
Jewhl ,, waar is al dat commentaar van jou voor nodig als jij denkt dat je hier niet thuis hoort ga je weg dit is een communicatie waar mensen elkaar helpen en niet voor van die hoge prijzen als je dat niet aanstaat ga je weg
Heb je er al eens over nagedacht dat die prijs er is omdat als het gratis is iedereen het wil? Zo is dus een geschikte oplossing.
Je hoeft NIET NIET NIET te reagere op deze reactie. Dankje
Heb je misschien een voorbeeldje van een logo?
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!