Dus dan zoek je een andere pc met andere doeleinde! Niet scripten en designen maar gamen.
Welke PC is geschikt!
- SvenB
- Closed
-
-
-
SkyNet
Ff terug komen op je commentaar van AMD die je gaf dat het slecht zou zijn.Ik gebruik nu al 1 zelfde pc AMD Athlon 2500+ nu al ruim 7 jaar.
Nog nooit problemen mee gehad, zou het dus geen rommel noemen.Verder kan je op google verschillende merknamen opzoeken van computers.
Ik ben pas geleden nog wezen kijken bij: http://www.paradigit.nl/Goeie winkel waar ze verstand van zaken hebben en je alles rustig uitleggen.
-
Pharox, heb het zelf nooit gehad maar ik kocht zelfde laptop als me buurjongen, hij had alleen oudere versie met AMD en ik had nieuwere met intel..
Maar die van hem is al na 1,5 jaar kapot en die van mij leeft nog, maarja, ikzelf heb niet zoveel verstand van PC's ;p maar weet wel een beetje ongeveer hoe en wat.. 8-|En iedereen zijn mening he
-
Ik draai het al jaren zonder problemen of crashes.
Misschien legt het eraan hoe je ermee omgaat en gebruikt.
Ik ben zelf zeer zuinig op spullen en doe geen rare dingen ermee.Vandaar mijn reactie dat AMD geen rommel is, was vroeger dacht ik de ideale gamers pc.
Is nu in de verloop van de jaren uiteraard wel veranderd maargoed doet er niet toe. -
-
paradigit is een geweldige winkel! Hele goede ervaringen mee.
-
-
Opzicht niet slecht.
Is wel geschikt voor jou. -
1 tip koop nooit een packard-bell pc die computers gaan snel kapot en kwaliteit is ook niet al te best
-
Over het algemeen is het laatste wat er kapot gaat aan een computer de processor, dus dat zegt genoeg over de kwaliteit van zowel AMD als Intel. Op dit moment loopt AMD voor met de 6-core processoren, omdat die van Intel uitgesteld zijn. Daarnaast is AMD vaak goedkoper.
-
Ja klopt zoals Jeroen zegt en ik ook paar keer heb gezegt, AMD is goedkoper.
Maar de Processor-Cache is altijd veel lager dan bij Intel.
-
Packerd-bell pc's zijn rommel geloof me..
Heb er ooit een gehad nog geen maand oud is me hele moederbord doorgebrand.
En nee gebruikte die pc bijna nooit stond dus bijna altijd uit.AMD blijft lekker werken aangezien ik zelf er nog nooit problemen mee gehad heb.
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!