maar wel de hele straat geniet mee
het grote vuurwerk topic
- Jasper
- Closed
-
-
-
ahja handig voor de straat!
-
maar die mensen zijn niet alleen, zit zon ronding kwa huizen in de straat en die 3 mensen in die ronding kopen met zijn 3en het vuurwerk. maarja alsnog, 1000 euro per gezin
maar
ze ruimen het wel weer netjes op -
-
Ik heb dit jaar voor 75 euro, en ik heb genoeg dus waarom 10x meer uitgeven als het zo ook kan? :p
-
ik heb voor 25 euro
maar ik ga alleen overdag op pad. mijn vader heeft voor 's avonds gekocht
-
als je al legaal : rotjes (LOL) = 1 euro per 200
baby pijltjes (LOL) = 1.50 per 120Dan kan je al dik veel kopen op zich.
Dan nog misschien wat thunderkings , grond bloemen erbij en je bent wel redelijk goedkoop uit 8-)
-
Ik vind het knal vuurwerk echt geldverspilling maarja ben ik een beetje ontgroeit. Ik begrijp dat als je 14 of 15 bent dat helemaal geweldig is.
Nee ik heb alleen een mooi pakket sier vuurwerk uit duitsland. Voor de rest nog wat pijlen uit essen (ik woon vlakbij de grens).
-
naja jongens, heel misschien spreek ik jullie morgen avond nog. zoniet dan wens ik jullie alvast een fijne jaarwisseling!
en als ik jullie niet meer spreek. tot volgend jaar!
-
is er hier ook iemand waarbij vuurwerk is afgepakt omdat ie aan afsteken was? Een vriend van mij is namelijk al zijn vuurwerk kwijtgeraakt toen ie t vandaag aan het afsteken was
-
Haha dom,
Bij mij reed de politie al 20 keer door de straat, ook was dat gister.
Ik denk dat ze de boel hebben aangescherpt als het om vuurwerk afsteken vóór oudjaars dag gaat. -
je mag volgens mij afsteken vanaf morgen 10 uur smorgens of niet?
-
Ja klopt inderdaad.
Ik begin dan met paar vlinders en een ratel mat (500 knal) :p -
morgen ochtend om 10 uur? zullen je buren leui vinden
-
de tijden van vuurwerk
even opgzocht wist ook niet van hoe laat tot hoe laatHet ontsteken van vuurwerk en het doen ontploffen van voetzoekers is verboden, tenzij u over een toelating van de burgemeester beschikt.
Enkel in de nacht van 31 december op 1 januari (oudejaarsavond) is tussen 23.00 uur en 2.00 uur geen toelating van de burgemeester vereist.
Dit mits gepaste veiligheidsmaatregelen!!!
dus in die tijd afsteken maar;)
-
Ja op dat tijdstip heb ik alleen nog een multishock en pijlen
-
gister vertelde op nieuws dat je al vanaf 10 uur smorgens mag afsteken
mischien geeft elke burgemeester wel toestemming aan iedereen vanaf 10 uur
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 30.12.09 21:32:38:
heb dit gevonden op internet:31 december vanaf 10:00 (helaas, uitslapen gaat lastig) tot 02:00 (na 24:00 heb je nog 2 uur om je gehele vuurwerkcollectie op te maken)
dus miss heb ik toch gelijk
-
heb altijd al weten dat je van 31 om 11uur mocht beginnen tot de 1ste 2uur snachts:)
+ ja ik doe het altijd om 12uur vind ik het mooiste voor het oude jaar aftesluiten en het mooist voor het nieuwe jaar te beginnen
vuurwerk op dikke pint
en goed gaan feesten
-
volgens mij ben je je dikkepint kwijt als je je vuurwerk er oplegt en zonder die pint is het geen goed feest dus...
-
je moet dat slim doen he diestro:o
je pint niet op je vuurwerk leggen maar eerst opdrinken en daarna op je vuurwerk leggen we schieten afval de lucht in
nee ik steek vuurwerk af maar daar onder zal ik nooit 1 druppel alcohol aanraken denk aan mijn veiligheid:)
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!