SQL Injections

  • Ik zie niet in wat het beveiligen van velden met het down gaan van de server te maken heeft?


    Als alle websites op de server down gingen is het waarschijnlijk dus zo dat MySQL vastloopt door een te groot aantal query's / brakke queries / MyISAM tablelocking of natuurlijk een soort van DoS aanval.


    Dat is dan ook de rede waarom 99% van alle hosters geen criminalgames op hun server willen.


  • Als je goed had gelezen, dan was het ook "als voorbeeld".
    Had het zo even in het klad gedaan.


    Tevens wees blij dat er iemand wil helpen, niet iedereen wilt dat hier doen ;)


    En waarom zeiken op iemand die probeerd te helpen ipv zelf de "goede" oplossing te geven.
    Zie ik je ook niet doen, maar wel commetaar op andere geven :S

    Het bovenstaande bericht werd geplaatst door een lid waarvan het account verwijderd is.

  • Citaat van Killingdevil

    Heb ik gezegd dat de hulp niet wordt gewaardeerd? Vind het gewoon erg jammer dat velen maar iets roepen, zonder enkele referentie.


    En daarbij is het ook geen commentaar, maar opbouwende kritiek. En ik geef bij iedere quote aan wat ik als wel de goede oplossing zie?


    De reden warom ik de "oplssing" zo gaf, was omdat daarom werd gevragen :)
    Paar posten voor me werd er gesproken over, stripslashes en mysql_real_escape_string.
    Vandaar dat ik het zo gaf, achteraf had ik misschien beter moeten nadenken.
    Maargoed, het was ook maar een kladje als voorbeeld, zoals het zou moeten (de werking).


    ik denk dat ik je gewoon verkeerd heb begrepen, dus het zal wel goed zijn :cheer:

    Het bovenstaande bericht werd geplaatst door een lid waarvan het account verwijderd is.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!