• Login
  • Register
  • Zoek
This Thread
  • Everywhere
  • This Thread
  • This Forum
  • Articles
  • Pages
  • Forum
  • Filebase Entry
  • More Options

ICTscripters

Dé plek voor IT

Dé plek voor IT

Login

Geavanceerde opties
  1. Home
  2. Forum
    1. Alle berichten
    2. Recente activiteiten
  3. ICT Nieuws
  4. Blog
  5. Marktplaats
    1. Werk
    2. Advertenties
    3. Domeinnamen
    4. Websites
    5. Design & lay-outs
    6. Scripts
    7. Overige
  6. Design
  7. Leden
    1. Actieve bezoekers
    2. Team
    3. Leden zoeken
  8. Downloads
  9. Goedkope domeinnamen
  1. Home
  2. Forum
    1. Alle berichten
    2. Recente activiteiten
  3. ICT Nieuws
  4. Blog
  5. Marktplaats
    1. Werk
    2. Advertenties
    3. Domeinnamen
    4. Websites
    5. Design & lay-outs
    6. Scripts
    7. Overige
  6. Design
  7. Leden
    1. Actieve bezoekers
    2. Team
    3. Leden zoeken
  8. Downloads
  9. Goedkope domeinnamen
  1. Home
  2. Forum
    1. Alle berichten
    2. Recente activiteiten
  3. ICT Nieuws
  4. Blog
  5. Marktplaats
    1. Werk
    2. Advertenties
    3. Domeinnamen
    4. Websites
    5. Design & lay-outs
    6. Scripts
    7. Overige
  6. Design
  7. Leden
    1. Actieve bezoekers
    2. Team
    3. Leden zoeken
  8. Downloads
  9. Goedkope domeinnamen
  1. Dé plek voor IT - ICTscripters
  2. Forum
  3. Overig
  4. De lounge

Forum

  • Het oorspronkelijke Criminals Script

    Lijno 19 juni 2026 om 15:06
  • StraatBaas is back, maar hoe?!

    Syntax 17 juni 2026 om 10:28
  • RPG game gebouwd met AI

    Frenzo.Webservice 11 juni 2026 om 19:44
  • Het Grote Vibe Code Topic

    Syntax 1 juni 2026 om 20:05
  • PWYL source gezocht

    Syntax 29 mei 2026 om 14:03
  • Ictscripters Chat

    AarClay 21 april 2026 om 11:34
  • Help testers nodig voor android app Urgent

    Servertjee 20 februari 2026 om 12:07
  • Partner Gezocht om meerdere NFT Collecties op Open Sea te Plaatsen

    Servertjee 20 februari 2026 om 12:06

Marktplaats

  • 4-letter domein: Togi.nl

    evesi 17 juni 2026 om 17:08
  • 359 Nieuwe Domeinnamen Mei 2026

    shiga 1 juni 2026 om 12:45
  • Sicarras.com - Moderne Mafia Text-Based RPG

    Jeffrey.Hoekman 27 mei 2026 om 17:40

Nachtbraak topic #4

  • webdam-x
  • 25 december 2009 om 03:19
  • Closed
  • webdam-x
    Intermediate
    Berichten
    359
    • 25 december 2009 om 04:11
    • #21

    ja als jij het continent wil noemen dan wel ja (xD)

  • svenneke
    Intermediate
    Berichten
    364
    • 25 december 2009 om 04:13
    • #22

    zal eens proberen maar zoals ik het me al kan inbeelden gaat het niet mooi zijn:p

    waarom slecht praten over buitelanders hun taal en hun afkomst.
    waarom praat nooit niemand slecht over de script talen dat is ook een andere taal.

  • Pharox
    Enjoy Coding
    Berichten
    517
    • 25 december 2009 om 04:18
    • #23

    Zijn er nog scripters wakker hier:p

    PostCounter: 0 - 100 - 200 - 300 - 400 - 500 - 600 - 700 - 800 - 900 - 1000

    Project vendettagame.com:
    10% klaar

  • webdam-x
    Intermediate
    Berichten
    359
    • 25 december 2009 om 04:25
    • #24

    Ja hierzo :p

  • Pharox
    Enjoy Coding
    Berichten
    517
    • 25 december 2009 om 04:31
    • #25

    Ook net uit de kroeg komen rollen ofzo ?:p

    Hier sneeuwt het trouwens weer irritant hard :p
    Niet prettig met een brommer, glijd zo erg he (xD)

    PostCounter: 0 - 100 - 200 - 300 - 400 - 500 - 600 - 700 - 800 - 900 - 1000

    Project vendettagame.com:
    10% klaar

  • webdam-x
    Intermediate
    Berichten
    359
    • 25 december 2009 om 04:35
    • #26
    Citaat van Pharox

    Ook net uit de kroeg komen rollen ofzo ?:p

    Hier sneeuwt het trouwens weer irritant hard :p
    Niet prettig met een brommer, glijd zo erg he (xD)


    Nee ik heb gewoon geen leven :')

    En het heeft hier net geregent en nu sneeuwt het hard, dodelijke combi... spekglad wordt het morgen denk ik

  • Pharox
    Enjoy Coding
    Berichten
    517
    • 25 december 2009 om 04:37
    • #27

    webdam-x
    Inderdaad hier regende het ook eerst maar toen ik naar huis ging sneeuw (xD)
    Zo ren je door de regen en zit je bij een maatje en potje bier te drinken.
    En zo moet je weer door de sneeuw heen rijen met je brommer hahaha :p

    PostCounter: 0 - 100 - 200 - 300 - 400 - 500 - 600 - 700 - 800 - 900 - 1000

    Project vendettagame.com:
    10% klaar

  • webdam-x
    Intermediate
    Berichten
    359
    • 25 december 2009 om 04:38
    • #28
    Citaat van Pharox

    webdam-x
    Inderdaad hier regende het ook eerst maar toen ik naar huis ging sneeuw (xD)
    Zo ren je door de regen en zit je bij een maatje en potje bier te drinken.
    En zo moet je weer door de sneeuw heen rijen met je brommer hahaha :p


    Ja lijkt me inderdaad zwaar klote :p
    Maar kga om 5 uur maffen, k krijg koppijn en moet morgen nog wel beetje "niet-brak" bij me opa en oma op bezoek ;)

  • Pharox
    Enjoy Coding
    Berichten
    517
    • 25 december 2009 om 04:41
    • #29

    Ik maak me laatste optie nog even af dan ga ik ook onderduiken :p
    Morgen ochtent komen me neefjes en nichtjes me wel weer wakker maken (xD)

    PostCounter: 0 - 100 - 200 - 300 - 400 - 500 - 600 - 700 - 800 - 900 - 1000

    Project vendettagame.com:
    10% klaar

  • webdam-x
    Intermediate
    Berichten
    359
    • 25 december 2009 om 04:47
    • #30

    ok?, veel plezier morgen ;)
    Iedereen een fijne dag toegewenst want kga even me tandenpoetsen enzo, en dan ga ik (weer) in coma.

    Adios, slaapze, en misschien tot morgen? :p

    Groetjes,
    Jasper

    Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 25.12.09 23:57:34:
    Het is weer nachtbraak-tijd !!!

    (Serverklok loopt nog steeds niet goed! en ik kan niet kicken omdat ik laatste had gereageerd gister :(()

  • basshunter
    Webdesigner
    Berichten
    170
    • 26 december 2009 om 00:00
    • #31

    hallo en welkom in deze nacht

    kan iemand mij nog hier mee helpen?
    http://www.criminalspoint.com/forum/topic/4315.html

    Mvg Jeroen

  • Jannick
    nyan nyan nyan nyan
    Berichten
    1.972
    • 26 december 2009 om 00:12
    • #32

    Goeiemoooooooorgn

  • basshunter
    Webdesigner
    Berichten
    170
    • 26 december 2009 om 00:13
    • #33

    ja goeiemorge :p

    Mvg Jeroen

  • R-Mijnten
    Skydiving!
    Ontvangen Reacties
    2
    Berichten
    1.439
    • 26 december 2009 om 00:15
    • #34

    Allemaal fijne 2e kerstdag:P

    En kerstnacht(L)

  • Jannick
    nyan nyan nyan nyan
    Berichten
    1.972
    • 26 december 2009 om 00:16
    • #35

    Thanks :p
    Ga vandaag wel vroeg slapen. Kon vanochtend niet echt normaal wakker worden :x

    Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 26.12.09 00:18:24:
    Btw, iemand nog zin om fbiwars.nl te checken? Shop aangepast namelijk, plus nog wat andere, kleine dingen En z'n mening te posten in het topic wat er in mijn onderschrift staat? :p

  • lhmedia
    Professional
    Berichten
    735
    • 26 december 2009 om 00:20
    • #36

    2e kerstdag alweer:D ik ben ook maar een keer van de party in de nachtbraak topic:p

  • webdam-x
    Intermediate
    Berichten
    359
    • 26 december 2009 om 00:24
    • #37
    Citaat van Jannick

    Thanks :p
    Ga vandaag wel vroeg slapen. Kon vanochtend niet echt normaal wakker worden :x


    tss pussy, by the way ik ga hier ook niet rondhangen... heb vandaag even geen zin ;)

    dus truste mensen een héél misschien nog tot later op deze dag.

  • Jannick
    nyan nyan nyan nyan
    Berichten
    1.972
    • 26 december 2009 om 00:29
    • #38

    Wat nou pussy, heb genoeg gedaan aan fbiwars.nl vandaag :p

  • basshunter
    Webdesigner
    Berichten
    170
    • 26 december 2009 om 00:36
    • #39

    kan iemand mij helpen?

    en ik hang nog steeds xd

    ik ga zo ook maffen morgen weer lekker pas in de middag op :p

    http://www.criminalspoint.com/forum/topic/4315.html

    Mvg Jeroen

  • Jannick
    nyan nyan nyan nyan
    Berichten
    1.972
    • 26 december 2009 om 01:09
    • #40

    Geen idee waar het aan ligt :p
    En het lijkt wel dood hier. :x

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!

Maak een account aan Login

ICT Nieuws

  • Quanscient ontvangt €10M om AI- en kwantum-native hardware engineering te bevorderen - Tech.eu

    ICTscripters 27 mei 2026 om 12:03
  • Datalek bij leverancier Canvas - Universiteit van Amsterdam

    ICTscripters 10 mei 2026 om 12:03
  • Data privacy in 2026: Hoe de naleving van GDPR verandert

    ICTscripters 8 mei 2026 om 12:16

Blogs

  • Functioneel ontwerp

    Dees 28 december 2014 om 12:38
  • Access Control List implementatie in PHP/MySQL - deel 1/2

    FangorN 28 december 2018 om 12:35
  • Access Control List implementatie in PHP/MySQL - deel 2/2

    FangorN 29 december 2018 om 12:37

Gebruikers die dit topic bekijken

  • 8 Gasten
  1. Marktplaats
  2. Design
  3. Voorwaarden
  4. Ons team
  5. Leden
  6. Geschiedenis
  7. Regels
  8. Links
  9. Privacy Policy
ICTscripters ©2005 - 2026 , goedkope hosting door DiMoWeb.com, BE0558.915.582
Sponsors: Beste kattenhotel provincie Antwerpen | Beste Zetes eid kaartlezer webshop
Style: Nexus by cls-design
Stylename
Nexus
Manufacturer
cls-design
Licence
Commercial styles
Help
Supportforum
Visit cls-design