• Login
  • Register
  • Zoek
This Thread
  • Everywhere
  • This Thread
  • This Forum
  • Articles
  • Pages
  • Forum
  • Filebase Entry
  • More Options

ICTscripters

Dé plek voor IT

Dé plek voor IT

Login

Geavanceerde opties
  1. Home
  2. Forum
    1. Alle berichten
    2. Recente activiteiten
  3. ICT Nieuws
  4. Blog
  5. Marktplaats
    1. Werk
    2. Advertenties
    3. Domeinnamen
    4. Websites
    5. Design & lay-outs
    6. Scripts
    7. Overige
  6. Design
  7. Leden
    1. Actieve bezoekers
    2. Team
    3. Leden zoeken
  8. Downloads
  9. Goedkope domeinnamen
  1. Home
  2. Forum
    1. Alle berichten
    2. Recente activiteiten
  3. ICT Nieuws
  4. Blog
  5. Marktplaats
    1. Werk
    2. Advertenties
    3. Domeinnamen
    4. Websites
    5. Design & lay-outs
    6. Scripts
    7. Overige
  6. Design
  7. Leden
    1. Actieve bezoekers
    2. Team
    3. Leden zoeken
  8. Downloads
  9. Goedkope domeinnamen
  1. Home
  2. Forum
    1. Alle berichten
    2. Recente activiteiten
  3. ICT Nieuws
  4. Blog
  5. Marktplaats
    1. Werk
    2. Advertenties
    3. Domeinnamen
    4. Websites
    5. Design & lay-outs
    6. Scripts
    7. Overige
  6. Design
  7. Leden
    1. Actieve bezoekers
    2. Team
    3. Leden zoeken
  8. Downloads
  9. Goedkope domeinnamen
  1. Dé plek voor IT - ICTscripters
  2. Forum
  3. Overig
  4. De lounge

Forum

  • Ictscripters Chat

    Jeffrey.Hoekman 26 juni 2026 om 16:21
  • Het oorspronkelijke Criminals Script

    Jeroen.G 24 juni 2026 om 09:21
  • StraatBaas is back, maar hoe?!

    Syntax 17 juni 2026 om 10:28
  • RPG game gebouwd met AI

    Frenzo.Webservice 11 juni 2026 om 19:44
  • Het Grote Vibe Code Topic

    Syntax 1 juni 2026 om 20:05
  • PWYL source gezocht

    Syntax 29 mei 2026 om 14:03
  • Help testers nodig voor android app Urgent

    Servertjee 20 februari 2026 om 12:07
  • Partner Gezocht om meerdere NFT Collecties op Open Sea te Plaatsen

    Servertjee 20 februari 2026 om 12:06

Marktplaats

  • 4-letter domein: Togi.nl

    evesi 17 juni 2026 om 17:08
  • 359 Nieuwe Domeinnamen Mei 2026

    shiga 1 juni 2026 om 12:45
  • Sicarras.com - Moderne Mafia Text-Based RPG

    Jeffrey.Hoekman 27 mei 2026 om 17:40

Nachtbraak topic #3

  • webdam-x
  • 25 december 2009 om 00:15
  • Closed
  • webdam-x
    Intermediate
    Berichten
    359
    • 25 december 2009 om 02:59
    • #181
    Citaat van Db-maffia


    Jammer genoeg kun je dit soort onzin topics niet uitschakelen net als de BDT topics..


    Dan ben je ook zwak, als je niet eens jezelf ervan kan weerhouden om op dit topic te klikken

    @ Rick:
    Ik ook, ik vind ook dat je het moet kunnen uitschakelen, maar nog geen reden om dit topic te verpest... stuur lekker een PB naar Koen ofzo

  • Darsstar
    Vreemd
    Berichten
    1.173
    • 25 december 2009 om 02:59
    • #182
    Citaat van webdam-x


    Als je je iriteerd aan dit topic kom er dan gewoon NIET je bent niet verplicht hier te komen... gewoon oprotten jij laat ons lekker, het is goedgekeurt door de mods dus als het echt zo erg is als jij zegt... dan zou het allang weg zijn!

    Rick:
    Ik dacht dat je ging slapen :O


    Nog een paar van dat soort reacties en de goedkeuring wordt ingetrokken...

    miauw!

  • Jannick
    nyan nyan nyan nyan
    Berichten
    1.972
    • 25 december 2009 om 02:59
    • #183

    Ok, alsjeblieft. Kunnen jullie ophouden over dat gedoe?

  • webdam-x
    Intermediate
    Berichten
    359
    • 25 december 2009 om 03:01
    • #184
    Citaat van Darsstar


    Nog een paar van dat soort reacties en de goedkeuring wordt ingetrokken...


    Darsstar... ik vond je echt een geweldig crew-lid, maar dit slaat echt alles, hij komt hier het topic verzieken en dan moet ik ophouden met dit topic te verdedigen? ^o)

    ------
    Ander onderwerp:
    Holy shit gaat glad worden morgen... het regent + sneeuw :|

  • Darsstar
    Vreemd
    Berichten
    1.173
    • 25 december 2009 om 03:03
    • #185

    "gewoon oprotten"
    Dat kan tactischer...

    miauw!

  • RiiCk2
    Beginner
    Berichten
    52
    • 25 december 2009 om 03:03
    • #186

    Ben nu wel weg.

    Trusten en suc6 iedereen

  • webdam-x
    Intermediate
    Berichten
    359
    • 25 december 2009 om 03:04
    • #187
    Citaat van RiiCk2

    Ben nu wel weg.

    Trusten en suc6 iedereen

    Oké trusten

    Citaat van Darsstar

    "gewoon oprotten"
    Dat kan tactischer...

    Daar heb je gelijk in, maar ik was hem even zat omdat ie gister een soortgelijk iets deed. Maarja ik had misschien iets minder heftig moeten reageren :$

  • Jannick
    nyan nyan nyan nyan
    Berichten
    1.972
    • 25 december 2009 om 03:04
    • #188

    webdam-x Hij bedoeld dat soort reacties in het algemeen ;)

    Trusten RiiCk ;)

  • svenneke
    Intermediate
    Berichten
    364
    • 25 december 2009 om 03:06
    • #189

    amai meer mensen als gistere nog on:o whoot

    darsstar loly?:p

    waarom slecht praten over buitelanders hun taal en hun afkomst.
    waarom praat nooit niemand slecht over de script talen dat is ook een andere taal.

  • webdam-x
    Intermediate
    Berichten
    359
    • 25 december 2009 om 03:07
    • #190

    Komt hij weer met z'n lolly _o- lolly's teveel ofzo? :p

    Is toch alleen maar goed als dit een stormloop topic wordt ;)

  • svenneke
    Intermediate
    Berichten
    364
    • 25 december 2009 om 03:08
    • #191

    nee:o geen loly's te veel:o ik geef alleen een loly aan mensen die een loly verdiene:p

    webdam-x heb me lay beetje aangepast al he:o maar je zal het nog altijd een blokkedoos vinde:p

    waarom slecht praten over buitelanders hun taal en hun afkomst.
    waarom praat nooit niemand slecht over de script talen dat is ook een andere taal.

  • webdam-x
    Intermediate
    Berichten
    359
    • 25 december 2009 om 03:08
    • #192
    Citaat van svenneke

    nee:o geen loly's te veel:o ik geef alleen een loly aan mensen die een loly verdiene:p

    webdam-x heb me lay beetje aangepast al he:o maar je zal het nog altijd een blokkedoos vinde:p


    show maar :p

  • Jannick
    nyan nyan nyan nyan
    Berichten
    1.972
    • 25 december 2009 om 03:09
    • #193

    Mag ik een lolly?

    Btw, denk dat de mods blij zijn dat frustraties hier in dit topic terecht kunnen :p

  • webdam-x
    Intermediate
    Berichten
    359
    • 25 december 2009 om 03:11
    • #194
    Citaat van Jannick

    Mag ik een lolly?

    Btw, denk dat de mods blij zijn dat frustraties hier in dit topic terecht kunnen :p


    Not really, maar ik had belooft erover op te houden dus....
    Nog wat leuks gedaan vandaag?
    Ga je nog wat leuks doen morgen?

  • svenneke
    Intermediate
    Berichten
    364
    • 25 december 2009 om 03:11
    • #195

    jannick NEE jij geen loly door jou is de kerstman dood ;( je hebt gezegt dat je dit jaar braaf bent geweest :o



    webdam-x dat is hem nu vind hem toch beter als gistere:p

    waarom slecht praten over buitelanders hun taal en hun afkomst.
    waarom praat nooit niemand slecht over de script talen dat is ook een andere taal.

  • webdam-x
    Intermediate
    Berichten
    359
    • 25 december 2009 om 03:12
    • #196
    Citaat van svenneke

    jannick NEE jij geen loly door jou is de kerstman dood ;( je hebt gezegt dat je dit jaar braaf bent geweest :o



    webdam-x dat is hem nu vind hem toch beter als gistere:p


    Ja klopt ze worden steeds beter inderdaad door dat ronder menu is het al een stuk minder een blokken-doos ;)

    Alleen je lettertype is beetje te groot mag wel wat kleiner ;)

  • Jannick
    nyan nyan nyan nyan
    Berichten
    1.972
    • 25 december 2009 om 03:14
    • #197

    Nou zeg, die oude pedo is anders ook niet braaf geweest >.<" I DEMAND AN LOLLY!

  • svenneke
    Intermediate
    Berichten
    364
    • 25 december 2009 om 03:14
    • #198

    uiteindelijk als ik zo terug denk dat ik dat menu boven wou maken was eerlijk gezegt dikkkkke faal:p

    uiteindelijk is dit mooier vind ik:o

    waarom slecht praten over buitelanders hun taal en hun afkomst.
    waarom praat nooit niemand slecht over de script talen dat is ook een andere taal.

  • webdam-x
    Intermediate
    Berichten
    359
    • 25 december 2009 om 03:15
    • #199
    Citaat van svenneke

    uiteindelijk als ik zo terug denk dat ik dat menu boven wou maken was eerlijk gezegt dikkkkke faal:p

    uiteindelijk is dit mooier vind ik:o


    Misschien post anders is met je menu boven...
    en zoals ik zei probeer je font wat kleiner te maken ;)

    Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 25.12.09 03:18:17:
    Jannick leef je nog? :p
    je bent zo stil

  • svenneke
    Intermediate
    Berichten
    364
    • 25 december 2009 om 03:18
    • #200

    nee die was slechter :)
    heb je gistere al gezien:p

    waarom slecht praten over buitelanders hun taal en hun afkomst.
    waarom praat nooit niemand slecht over de script talen dat is ook een andere taal.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!

Maak een account aan Login

ICT Nieuws

  • Quanscient ontvangt €10M om AI- en kwantum-native hardware engineering te bevorderen - Tech.eu

    ICTscripters 27 mei 2026 om 12:03
  • Datalek bij leverancier Canvas - Universiteit van Amsterdam

    ICTscripters 10 mei 2026 om 12:03
  • Data privacy in 2026: Hoe de naleving van GDPR verandert

    ICTscripters 8 mei 2026 om 12:16

Blogs

  • Functioneel ontwerp

    Dees 28 december 2014 om 12:38
  • Access Control List implementatie in PHP/MySQL - deel 1/2

    FangorN 28 december 2018 om 12:35
  • Access Control List implementatie in PHP/MySQL - deel 2/2

    FangorN 29 december 2018 om 12:37

Gebruikers die dit topic bekijken

  • 4 Gasten
  1. Marktplaats
  2. Design
  3. Voorwaarden
  4. Ons team
  5. Leden
  6. Geschiedenis
  7. Regels
  8. Links
  9. Privacy Policy
ICTscripters ©2005 - 2026 , goedkope hosting door DiMoWeb.com, BE0558.915.582
Sponsors: Beste kattenhotel provincie Antwerpen | Beste Zetes eid kaartlezer webshop
Style: Nexus by cls-design
Stylename
Nexus
Manufacturer
cls-design
Licence
Commercial styles
Help
Supportforum
Visit cls-design