Posts by RiiCk2

    Oww god..xD ik zat te wachten tot jij wat stuurde:p. maar, had het dus al gelezen en niet geantwoord. ik ga wel zo maffen.

    Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 27.12.09 01:58:32:
    Correctie ik ga nu film loeren.


    Trusten alvast en weer een fijne dag toegewenst.

    ze is hier zo goed als elke dag en njaah de condooms worden zo duur. Papa rick..xD Nou, amahoela noch lang niet. Dan valt me vriendin perongeluk van de trap hoor:$

    Haha, ik denk het wel Jasper [offtopic](zo noem ik je nu ook.)[/offtopic]


    Oké, ben aan het msne met mijn vriendin en ze stuurt allemaal foto's van zwangere mensen. Moet ik nu bang worden..:|

    We gaan praten over wie nou uit eindelijk mijn verslag van 16 blz. gaat schrijven? Heb nog geen geintresseerden! INSCHRIJVEN IS NOCH ALTIJD MOGELIJK! Elke solicitatie word goedgekeurd! hahha.

    Dankje wel voor je reactie Lodewijk. Na mijn weten zijn er toch een aantal crew leden die ik er uit zal sturen. Daarnaast denk ik ook dat de crew leden zelf dit met mij eens zouden zijn. Maar, ik zal zeker soliciteren dan.


    @ webdam-x. Kijk, hier zeg je het al te lui. Dus zoon goeie kandidaat zal je dan toch niet zijn. Daarnaast loopt jouw web community ook niet gesmeerd hé. (dit is geen afkraking)



    Maar goed, ander onderwerp

    Hahha, ik ben er altijd webdam-x.


    Waarom antwoorden crew leden niet op mijn bericht? Ik denk toch dat mijn ervaring hiervoor hoog genoeg is en mijn aanwezigheid is zeker een pluspuntje!

    R-mulder en R-mijnten of eventueel andere crew leden die lezen.


    Ik heb altijd gedroomd om de cp crew noch is te berijken. Ben ooit op cf[offtopic](rivaal van jullie en bagger site)Hun manier van werken was puur aandacht trekken. Ik besloot dat, dat dus niks voor mij was en eindigde daar.[/offtopic] Moderator geweest. Helaas liep het niet lekker tussen mij en de rest dus besloot ik er een eind aan te maken. Kunnen jullie mij vertellen als er enig kans is om de crew te bereiken? Of zal dit door mijn ban punten niet meer mogelijk zijn? [offtopic](banpunten waren zoals jullie weten zeer dom van me zelf)[/offtopic]


    Groetjes


    Edit: tekst beetje duidelijker gemaakt

    Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 27.12.09 00:47:27:
    Niet allemaal tegelijk antwoorden?:p

    Joepie dankje, Ze willen me op cp allemaal vet hebben met hun maak er noch een leuke dag van. Zeg gewoon eet smakelijk weer morgen. Nou, mooi niet dat er bij mij veel na binnenkomt.


    Je vriendin vaarwel zeggen dan 19 maanden is zwaar. Dat is gewoon neit te ontkennen.

    Ja, hij heeft zelf in de scripts zitten knooien ofzo want geen ander lid van cp die de source van major-crime heeft, heeft hier problemen mee. In zijn ftp zag ik dus ook staan dan windows7 er opzat en msn enzo. Je ftp is geen opslag plek voor iets wat niet meer op je pc kan staan. Verwijder eerst dat rommel.


    Groetjes en suc6

    Het smaakte inderdaag heerlijk, Maarja te lekker is ook niet goed dan blijf je maar eten hé! Gister was ik bij mijn vriendin en zij vandaag dan hier. Morgen vieren we een zogenoemde 3e kerstdag met me schoonmoeder en schoonvader en mijn moeder en de schoonmoeder en schoonvader (+ kids) van de zus van mijn vriendin. (dus weer eten!:p)

    Ik heb netjes aangegeven aan pim, darsstar en jou als ze het er niet mee eens zijn dat ik tijdelijk via een ander account werk. Verwijder ik hem. helaas zal ik mijn crime project voor cp dan ook eindigen omdat ik wel is een vraagje heb of veel contact heb met mensen die er voor wat willen doen via cp:)

    Is goed,


    Wil ook even publiek melden dat ik spijt heb van me gedrag van laatst. Had een slechte dag en ging dit op cp leden afreageren. Later bedacht ik inderdaag dat ik dit niet had moeten doen. Dus was de ban die ik van R-Mulder kreeg ook zeer terecht. Ik zelf zeg op mijn beurt wel. 77 uur is best lang:)


    Groetjes


    Edit: had vooral niet in een kerst topic gemoeten mijn afkrakingen richting de leden/crew. Kerst staat toch voor de vrede in heel de wereld.