Nachtbraak topic #3

• Citaat van Db-maffia

Jammer genoeg kun je dit soort onzin topics niet uitschakelen net als de BDT topics..

Dan ben je ook zwak, als je niet eens jezelf ervan kan weerhouden om op dit topic te klikken

@ Rick:
    Ik ook, ik vind ook dat je het moet kunnen uitschakelen, maar nog geen reden om dit topic te verpest... stuur lekker een PB naar Koen ofzo

• Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Citaat van webdam-x

Als je je iriteerd aan dit topic kom er dan gewoon NIET je bent niet verplicht hier te komen... gewoon oprotten jij laat ons lekker, het is goedgekeurt door de mods dus als het echt zo erg is als jij zegt... dan zou het allang weg zijn!

Rick:
    Ik dacht dat je ging slapen :O

Nog een paar van dat soort reacties en de goedkeuring wordt ingetrokken...

• Citaat van Darsstar

Nog een paar van dat soort reacties en de goedkeuring wordt ingetrokken...

Darsstar... ik vond je echt een geweldig crew-lid, maar dit slaat echt alles, hij komt hier het topic verzieken en dan moet ik ophouden met dit topic te verdedigen? ^o)

------
    Ander onderwerp:
    Holy shit gaat glad worden morgen... het regent + sneeuw :|

• Citaat van RiiCk2

Ben nu wel weg.

Trusten en suc6 iedereen

Oké trusten

Citaat van Darsstar

"gewoon oprotten"
    Dat kan tactischer...

Daar heb je gelijk in, maar ik was hem even zat omdat ie gister een soortgelijk iets deed. Maarja ik had misschien iets minder heftig moeten reageren :$

• amai meer mensen als gistere nog on:o whoot

darsstar loly?:p

waarom slecht praten over buitelanders hun taal en hun afkomst.
    waarom praat nooit niemand slecht over de script talen dat is ook een andere taal.

• nee:o geen loly's te veel:o ik geef alleen een loly aan mensen die een loly verdiene:p

webdam-x heb me lay beetje aangepast al he:o maar je zal het nog altijd een blokkedoos vinde:p

waarom praat nooit niemand slecht over de script talen dat is ook een andere taal.

• Citaat van svenneke

nee:o geen loly's te veel:o ik geef alleen een loly aan mensen die een loly verdiene:p

webdam-x heb me lay beetje aangepast al he:o maar je zal het nog altijd een blokkedoos vinde:p

show maar :p

• Citaat van Jannick

Mag ik een lolly?

Btw, denk dat de mods blij zijn dat frustraties hier in dit topic terecht kunnen :p

Not really, maar ik had belooft erover op te houden dus....
    Nog wat leuks gedaan vandaag?
    Ga je nog wat leuks doen morgen?

• jannick NEE jij geen loly door jou is de kerstman dood ;( je hebt gezegt dat je dit jaar braaf bent geweest :o

webdam-x dat is hem nu vind hem toch beter als gistere:p

• Citaat van svenneke

jannick NEE jij geen loly door jou is de kerstman dood ;( je hebt gezegt dat je dit jaar braaf bent geweest :o

webdam-x dat is hem nu vind hem toch beter als gistere:p

Ja klopt ze worden steeds beter inderdaad door dat ronder menu is het al een stuk minder een blokken-doos ;)

Alleen je lettertype is beetje te groot mag wel wat kleiner ;)

• uiteindelijk als ik zo terug denk dat ik dat menu boven wou maken was eerlijk gezegt dikkkkke faal:p

uiteindelijk is dit mooier vind ik:o

• Citaat van svenneke

uiteindelijk als ik zo terug denk dat ik dat menu boven wou maken was eerlijk gezegt dikkkkke faal:p

uiteindelijk is dit mooier vind ik:o

Misschien post anders is met je menu boven...
    en zoals ik zei probeer je font wat kleiner te maken ;)

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 25.12.09 03:18:17:
    Jannick leef je nog? :p
    je bent zo stil

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!