stelletje mietjes hier 8-|
Nachtbraak topic #2
- webdam-x
- Closed
-
-
-
niet echt:o ben beetje aan het ronddwalen in photoshop ben wat aan het proberen:(
-
Wie ben je dan echt Nick?
-
It's alive +o(
(a)
-
ben wat aan het proberen maar lukt alleen niet wil zo pattern maken maar dan in hout presies:)
-
-
-
ja vind hem alleen niet dat is het prob:(
-
-
oww, jij verdiende die hosting dus niet:P. haha nee Gekheid.
Ik heb ook nooit aangegeven dat ik de source compleet uniek heb gescript maar deeltjes er van heb gescript. maar, om mijn leven te beteren ben ik nu inderdaad vanaf 0 begonnen. Major-crime source was een van mijn oudste projecten. Door het knooien in die scripts heb ik wel deels leren scripten. Maar, na het lezen van het boek over php gaat het toch al stukken beter. Maarja, iedereen heeft slechte punten. Maar, ik blijf er noch steeds op dat ik gelijk had voor de goedkope verkoop tegen over die jongen die meer betaalde. Dit heb ik puur gedaan omdat die jongen ook noch verwachte dat ik alle scripts voor hem ging ombouwen. Destijds heb ik wel gemeld dat ik bugs wil oplossen maar, heb mij nergens horen zeggen dat ik nieuwe opties ging maken etc. Maar goed:). Genoeg over dat onderwerp.Vriendjes? hahaha:P
Groetjes
-
Yeah zo mag ik het horen :p
Waar was de tijd dat criminalswasted strijde met major-crime xD
Om toch opperbest te worden samen met gerban :p
Soms mis ik die tijden maja...
Nu ga ik groten en begin ik ook van 0 en het resultaat tot nu toe mag er al zijn 8-|
-
-
ff de goeie ouwe tijden ophalen, helaas had de wayback machine geen titel bg's opgeslagen mja:
Zelfs toen was Darsstar al admin, kan je nagaan hoe pro die gozer is!
-
haha, Soms is het niet kunnen scripten altijd nog mooi. Merk van me zelf altijd wel dat ik te on oplettend bent. maar goed, iedereen maakt fouten. major-crime won destijds de strijd wel. Helaas was gerben, jgdonleach een beetje onbetrouwbaar en maakte dagelijks een back-up voor zijn eigen site.
Haha,
vanaf 0 beginnen had ik eerder nooit zoon zin in. Nu ik het doe moet ik toegeven het geeft je een beter gevoel. Ik heb nu echt het idee dat ik aan MIJN site werk zeg maar.Maar genoeg over major-crime. hahha
Nog mensen wat te vertellen?
-
Ja ga slapen!
Ik weet niks meer te doen eigenlijk.. -
-
haha dat ik zo ga slapen :p
-
Stelletje slaap koppen zijn jullie. Haha
-
geen zin om te gaan slapen!!
Ik vind eigenlijk dat we met een team van goede Developers hier CP V2 na moeten maken en die lanceren als de V5 !
Goeie oude tijden...
-
Wat valt er dan te doen nog?
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!