Gratis host + domein

  • [b]Op nummer 1 staat daarom ook Tukkie.
    Op nummer 2 staat daarom ook Rick Prijs is afgegeven aan mijn 4e candidaat -Nick Mede door Riick
    Op nummer 3 staat daarom ook Justme


    Gefeliciteerd met jullie prijzen!


    De prijzen kunnen binnen 24 uur worden afgehaald doormiddel te pben of een email naar *******************


    nummer 2 en 3 zijn geen domein bij inbegrepen en zullen een subdomein krijgen. indien ze een normale domein willen kunnen ze een .nl tegen inkoop prijs kunnen kopen/b]


    Beste,


    Ik had hem ook all in het topic veiling gezet enkel daar kan je bieden voor de host.


    Ik dacht waarom laat ik hem niet gratis weggeven.


    Bijdeze geef ik hem gratis weg incl domeinnaam voor de persoon die hem het beste kan gebruiken.
    Helaas kan deze host geen crime aan.


    dus zet hier in wat jij er mee wilt doen en de beste wint.


    Domeinnaam eendolfijnfeestfestijn.nl
    Host heeft:
    Opslagruimte: 400 MB
    Dataverkeer: 6000 MB
    MySQL Databases: 5
    Max. Domeinnamen: 2
    Loopt tot 08-05-2010


    Aangezien er nog best wel veel zijn zal ik nog voor de 2 en 3 plek ook nog een hosting aanbieden. (Zonder Domeinnaam!)


    Opslagruimte 300 mb
    dataverkeer 2000 mb
    mysql onbeperkt
    Domein max 2


    Met vriendelijke groet,


    Willem


    Top 10:
    1, tukkie
    2, Riick
    3, Justme
    4, Nick
    5, Thuglife
    6, paparia




    PHP
    Indien gewenst kan je ook een andere domein ervoor kopen
    deze kost enkel wel dan eenmalig .... p/j (inkoopprijs)
  • Ik heb interesse
    Ik heb gezien dat het domein eendolfijnfeestfestijn.nl is
    Dat is wat ik precies nodig heb!
    Ik organiseer feesten voor de mensen met de ziekte ''System of Down'' oftewel andere mensen het zeggen ''Mongolen''.
    Ik laat ze hun dag van hun leven hebben, en met natuurlijk de leukste artiesten van Nederland erbij.
    Zoals, Jan Smit. Gerard Joling, en nog andere leuke dingen.
    Bij het feest is er ook altijd taart, en lekkere dingen.
    Graag wil ik meer van u horen.


    Mvg,
    Ilias



  • Zou je mischien iets beter willen uitleggen waar je de site voor ga gebruiken

    Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 23.12.09 20:20:32:
    Het eindigt vanavond om 23:00 uur en dan zal ik de winnaar bekend maken!

  • Citaat van Willem

    Zou je mischien iets beter willen uitleggen waar je de site voor ga gebruiken


    Er komen foto's op te staan van elk feest.
    Iedereen kan wat schrijven, op de website, in het gastenboek.
    Ook kunnen ze een aanvraag doen, om een feest te vieren.


    Mvg,
    Ilias

  • Citaat

    Ik organiseer feesten voor de mensen met de ziekte ''System of Down'' oftewel andere mensen het zeggen ''Mongolen''.


    :}
    En als we dat niet geloven maak je ons iets anders wijs zeker?
    Want je begaat daarnet een grote fout het is: "Syndroom van Down" en niet "System" erg triestig, en je kan het draaien of keren maar als je dan toch een beetje interessant komt doen, doe het dan ineens goed.. geloof je me niet, referentie nr 1: http://nl.wikipedia.org/wiki/Syndroom_van_Down


    En sorry dat ik offtopic ga, maar zo'n mensen als hem heb ik echt niet graag op cp ;), ga ergens anders leugens verspreiden en op een oneerlijke manier domeinen afschooien!

  • Citaat van Dein

    :}
    En als we dat niet geloven maak je ons iets anders wijs zeker?
    Want je begaat daarnet een grote fout het is: "Syndroom van Down" en niet "System" erg triestig, en je kan het draaien of keren maar als je dan toch een beetje interessant komt doen, doe het dan ineens goed.. geloof je me niet, referentie nr 1: http://nl.wikipedia.org/wiki/Syndroom_van_Down


    En sorry dat ik offtopic ga, maar zo'n mensen als hem heb ik echt niet graag op cp ;), ga ergens anders leugens verspreiden en op een oneerlijke manier domeinen afschooien!


    Als dit echt waar is, dan mag ik hopen dat hij een ban krijgt!
    Tis net zo triest als schelden met ziektes!

    Het bovenstaande bericht werd geplaatst door een lid waarvan het account verwijderd is.

  • Zegt de referentie niet genoeg die ik gegeven heb, ik heb nog nooit gehoord van system of down = vertaald: systeem van neer (wtf?) naja, alles wijst er gewoon op dat hij profiteert van de zaak (dus de 'mongolen') en dat is erg triest om op zo'n manier een domein met hosting te ontfutselen, als ik nog beheerder was had hij zeker en vast een sanctie gekregen ..


    Sorry TS maar ik wil niet dat je het domein weg geeft aan zo'n laffe praktijken als deze ;).

  • Ben ik nou de enige die even een reactie gaat afwachten van Paparia? Misschien was het wel een spelfout en kan hij aantonen dat hij inderdaad die feesten organiseert. Kom op kijk als hij echt misbruik van dit soort ziektes maakt is dat natuurlijk enorm laag. Maar laten we nog even zijn reactie afwachten voordat we gaan oordelen.

  • Ik wil graag scripts die ik ooit maak en een lay-outs etc op een site presenteren en vrijgegeven. Dit is natuurlijk een mooie aanbieding omdat ik de scripts gratis zal weggeven zouden de verdiensten zeer laag (donatie's) tot niets zijn. Tevens is het natuurlijk mooi om mijn gemaakte lay-outs te laten zien. Het geld wat ik er mee uitspaar kan ik daar door in mijn nieuwe project stoppen die binnenkort op cp te downloaden zal zijn (net zoiets als banditi, criminolz, gamoking etc..


    Groetjes

  • JustMe
    Volgens mij was het inderdaad een spelfout...
    Of iets wat er op lijkt :p


    Volgens mij zijn de google skills van Paparia niet zo hoog...
    System Of A Down is een band, geen ziekte...


    En nu weer ontopic mensen!


    Paparia
    Je mag nog een keer proberen in de lijst te komen, maar zodra we er achter komen dat je de boel op probeert te lichten krijg je toch echt een banpunt...
    Dat geldt trouwens voor iedereen hier!

  • Citaat van SvenB

    Het is ook niet zomaar iets, het slaat echt nergens op, Je spot met ziektes, Maakt reclame met artiesten, dat is niet zo erg, maar die artiesten kosten 5000 euro in un uur! Wat moet je dan met een gratis hostje/domein, vraag ik me dan persoonlijk af! Geld zat neem ik aan dan!?


    sorry voor de offtopic hoor.. maar jan smit kost voor een halfuur optreden al rond de 15.000 euro..;)
    daarbij is het inderdaad triest als je op zo'n manier om een domein komt schooieren... Ga lekker ergens anders leugens verspreiden

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!