Posts by Paparia

    Mijn site is beveiligd, mijn database kan MD5 hash niet aan op een 1 of andere manier. Daarom moest ik daar weg halen. Maar wordt deze topic nog gesloten of wat?

    OKeeej, Maar ik wil juist niet dat ie in MD5 Hash wordt opgeslagen. En met je fail, :P Daarom vraag ik om hulp lol.
    Ik wil je best heel het script geven, en als je me helpt is dat een grote eer =]

    Citaat van RiiCk

    12/13 uur voor een style aanpassen en beetje bugs oplossen? Dat is best lang. Daarnaast een paar weken en daarna noem je een tijd van 2 maanden op. Je vraagt een prijs van 8 euro Op een script die je een beetje aan hebt gepast. [offtopic]Ik weet dat je gaat zeggen dat het niet het geval is maar scripts als deze zijn wel te vinden in sommige sources alleen met een iets andere style.[/offtopic] Wil je hiervan bewijs? Download een aantal scripts van cp of ik laat je een website zien waar tevens ook een poker game op zit zonder chat omdat ik die heb verwijderd. [offtopic]Beetje jammer dat mensen als jullie alleen geld in de ogen zien. Ik had mijn onderstaande source ook 100x kunnen gaan verkopen voor 10 euro inplaats van 20x voor 3,90! Denk daar maar eens over na. Overigens heeft u misschien ooit of zal u noch vaak hulp krijgen op cp qua het gebied van scripting of designen. Tijd dat mensen hiervoor is wat terug doen. Overigens ben ik de enige die des tijds bezig is met een crime voor alle cp leden! [/offtopic]


    Verder veel suc6 met je verkoop?


    Groetjes


    Sjonge jonge.
    Niks aangepast.
    Zelf gemaakt.

    Citaat van Killingdevil

    Wanneer heb je het script gemaakt, en hoelang ben je er ongeveer mee bezig geweest?


    Wanneer.. Paar weken geleden. Iets van 2 maanden.
    Ik had 'm hier nog liggen tussen al mijn andere scripts.
    Nu ik toch op deze site zat, wou ik 'm toch al verkopen.
    Hoelang ik erover heb gedaan, in uren.. 12/13 uur non-stop. Wel om naar de wc te gaan.

    Zal even wat kijken dan.



    Wat van de naam (login) en iets van de chat. Over de replaces

    Citaat van Pharox

    verspreid je leugens maar ergens anders...


    Ik ben niet van gisteren, ken dit script al wat langer dan vandaag.
    Zo niet lever dan maar bewijs dat het van jou is..


    Wat moet ik dan leveren?
    Het script?
    Whaha heel grappig hoor. -.-

    Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 23.12.09 21:32:53:

    Citaat van Dein

    Yup, die heb je gewoon van dat ander script of zo, want ik krijg ook een auto van me maat hoor..
    [offtopic]Precies of ik geloof je met dat heb ik van een vriend gekregen, uitvluchten, lekker zielig..[/offtopic]


    Ja heb ik ook gekregen, waar hij het vandaan heeft gehaald. I got no idea..(a)

    Citaat van Pharox

    Zeer laag om een gratis script met wat aanpassingen te gaan verkopen voor zo een belachelijk bedrag.


    Daarin tegen is die ook nog eens zeer slecht zoals dein aangeeft.


    OKe again, kunde niet lezen?
    IS NO GRATIS SCRIPT

    Citaat van Dein

    Ik vindt dit script echt dramatisch slecht, als je dan een poker game script, maak 'm dan fatsoenlijk, het enige poker spel waar je mensen blij mee kunt maken is toch wel Texas Hold'em, en inderdaad, dit heb jij echt niet zelf gescript, want als ik naar die afbeeldingen van de kaarten kijk zie ik duidelijk dat dit oftewel een rip off is of te wel van een gratis source!


    Dit is dan ook erg zwak, ik zou me schamen moest ik zo'n script verkopen .. het is enorm onduidelijk een handleiding is toch het minste dat bij zo'n spel hoort zeker..


    De afbeeldingen heb ik van een vriend gekregen,
    en nee..
    Het is geen gratis source -.-

    Citaat van Willem

    Zou je mischien iets beter willen uitleggen waar je de site voor ga gebruiken


    Er komen foto's op te staan van elk feest.
    Iedereen kan wat schrijven, op de website, in het gastenboek.
    Ook kunnen ze een aanvraag doen, om een feest te vieren.


    Mvg,
    Ilias

    Ik heb interesse
    Ik heb gezien dat het domein eendolfijnfeestfestijn.nl is
    Dat is wat ik precies nodig heb!
    Ik organiseer feesten voor de mensen met de ziekte ''System of Down'' oftewel andere mensen het zeggen ''Mongolen''.
    Ik laat ze hun dag van hun leven hebben, en met natuurlijk de leukste artiesten van Nederland erbij.
    Zoals, Jan Smit. Gerard Joling, en nog andere leuke dingen.
    Bij het feest is er ook altijd taart, en lekkere dingen.
    Graag wil ik meer van u horen.


    Mvg,
    Ilias