Veiligheid Mollie...

• Beste,

Ik wou even het volgende vragen:
    Een beheerder van mij wou graag alle betaalmogelijkheden, en heeft gewoon een micropayment bij Mollie aangemaakt, en die laten doorverwijzen naar een pagina waar er 400 credits bijkomen, die pagina is alleen nergens tegen beveiligd.
    Je kan dus als je de pagina in je browser intypt, 400 credits erbij krijgen.
    Is dit veilig (genoeg)?, ik denk van niet, want als de spelers achter de URL komen, dan ben ik de lul, want dan krijg je ongelimiteerde credits (als je F5't)
    Wat is volgens jullie veilig(er), gewoon zoals hij het gedaan heeft, of gewoon alleen een veilige bellen en een veilige wallie?

Bedankt voor je mening!

Lars

• Bij mollie kon je toch ook dat je naar betaling naar een pagina werd gestuurd? Als je dan een sessie waarde aanmaakt die maar 1 malig geldig is moet je dit wel in de hand kunnen houden :) Misschien kun je dan beter gebruik maken van een van hun APIs aangezien je na betaling de sessie kunt aanmaken met de unieke waarde. Wanneer je de pagina bezoekt maak je hem gewoon ongeldig en klaar ;)

• Citaat

larsisgoed9 zie dat jij project doet voor mexada heb je nog wel is contact met hun? er moeten nog wat zaken geregeld worden.

maar je zou idd het plan van niels kunnen doen of een bepaald id meegeven. of een random maken dat je 5 keer het bestand op je ftp zet maar met verschillende namen. en dan random doen. dat laatste is wel beetje dom maar weet het zo ook niet anders.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!