Ik stop...

• Beste CP-ers,

Ik heb hier ongeveer 3 maanden met plezier op het forum gepost maar hier stoppen onze wegen. Ik vind het niveau te laag geworden.
    Ik heb er lang over nagedacht maar als ik een topic aanmaak waarvoor ik gratis slice. Krijg ik bedreigende berichten met dat het slecht zou zijn voor de werkomstandigheden van slicers. Van meerdere personen.

Ook ben ik het niet eens geweest met het systeem van CP. Intern vind ik dat CP rommelig is wat ook te zien is aan de uitstraling van CP.

De eigenaar van CP zegt niet verantwoordelijk te zijn voor de technische inhoud van de site. Dat is natuurlijk belachelijk als een krant iets slechts publiceert word de eigenaar ook aangesproken.

Ik trek me terug in mijn schelp en ga mijn eigen projecten doen. Althans mijn plan nu is 1 groot project.

Als ik met gitaar spelen meer verdien als met scripten (iets waarvan ik binnenkort hopelijk mijn vaste baan van ga maken) klopt er iets niet. Ik ben me nu wel aan het bedenken of de opleiding die ik heb gekozen wel goed is geweest. Beetje laat maarja.

Vaarwel,
    Stan

PS nog gewoon bereikbaar op MSN.

• Er zijn er ook nog genoeg die steeds terugkomen.
    Maar gratis slicing maakt idd de markt kapot, vraag dan minimaal een dienst terug.

Waarom maakt het de markt kapot?
    Nou, simpel:
    Twee jaar geleden werd er gemiddeld 100-200 euro voor gevraagd, toen kwam onze generatie die snel wat geld ergens voor nodig heeft en doet het dan voor 60 euro. Maar iemand anders wil die opdracht ook en gaat weer onder die prijs in. Daardoor gaat de hele internetmarkt kapot (h)

• Ciao..?

Kijk, je mag je misschien een groot scripter voelen op cp. Maar, dat niveau is zeer makkelijk te behalen. Maar dat je nou een verlaat topic moet aanmaken vind ik wel een beetje laag gezocht? Wat hoop je voor antwoord hier op te krijgen?

Citaat

De eigenaar van CP zegt niet verantwoordelijk te zijn voor de technische inhoud van de site. Dat is natuurlijk belachelijk als een krant iets slechts publiceert word de eigenaar ook aangesproken.

Ok?dit staat in je topic start. Ik neem het niet graag op voor koen, maar hij heeft wel degelijk zijn recht om te zeggen dat hij er niks mee te maken heeft. Tuurlijk is dit niet de beste manier van werken maar het is enigsinds wel zijn eigen beslissing en daar kun jij geen mening over uiten. Dan staat er ook nog dit:

Citaat

Ik heb hier ongeveer 3 maanden met plezier op het forum gepost maar hier stoppen onze wegen. Ik vind het niveau te laag geworden.

Als je er zoveel plezier in had ging je niet weg en ging je de rest van de leden van CP Niet afkraken! Maarja succes met je overige projecten.

Citaat

Ik heb er lang over nagedacht maar als ik een topic aanmaak waarvoor ik gratis slice. Krijg ik bedreigende berichten met dat het slecht zou zijn voor de werkomstandigheden van slicers. Van meerdere personen.

Inderdaad maak jij hier wel degelijk de markt mee kapot. Maar, als je het gratis doet lijkt het me niet dat je er zo goed in bent en dan kom ik terug op quote twee? het niveau was hier toch te laag? Dan zie ik hier boven een reactie van Maikel. Ik ben het met hem eens? waar wil je nu heen met je vragen want heb enigsinds toch wel degelijk wat vragen van je gezien? Wil je ze op [offtopic]Criminalsfanaat[/offtopic] gaan plaatsen? Succes onverzekerd!

TJeuw? Groetjes? Goodbye? Chingchonghai.

• Citaat van Robin

Er zijn er ook nog genoeg die steeds terugkomen.
    Maar gratis slicing maakt idd de markt kapot, vraag dan minimaal een dienst terug.

Waarom maakt het de markt kapot?
    Nou, simpel:
    Twee jaar geleden werd er gemiddeld 100-200 euro voor gevraagd, toen kwam onze generatie die snel wat geld ergens voor nodig heeft en doet het dan voor 60 euro. Maar iemand anders wil die opdracht ook en gaat weer onder die prijs in. Daardoor gaat de hele internetmarkt kapot (h)

En jij denkt dat ik dat niet doorhad. Ik heb alleen de layouts gesliced die makkelijk waren dus waar pro-slicers niet veel aan hadden verdient.
    Natuurlijk ga ik geen hele maffialayout slicen. En ik script redelijk veel en ik weet dat mensen veel betalen voor kwaliteit. En als je sliced voor ?9,- bied je je diensten niet zo heel goed aan.

• Ik slice normaal niet onder de 25,00 per layout. Maar ook makkelijke layouts word veel meer voor gevraagd. Ik geef je 1 tip, dat zou ik goed onthouden, ik bedoel er niks kwaads mee:
    Ga geen gratis diensten aanbieden, betaald kan je ook leren. Je moet het enkel van te voren melden, en dan krijg je toch nog genoeg opdrachten binnen als je met no cure no pay principe doet slicen (xD) Dit geld tevens ook voor andere scripters, designers etc.

• Gratis diensten bepaald iedereen zelf, volkomen onzin om iemand hierop te bedreigen.

Sources dan ook maar betaald maken, met alle hulp die je hier GRATIS bied?

Misschien iets meer nadenken voordat je iets zegt, Stan bedoelde het meer als een dienst die gratis is voor zijn ervaring.
    Tuurlijk gaat hij geen pro layouts gratis zitten slicen, waar zit jullie verstand?

Aanmerkingen naar koen toe vind ik wel onnodig, aangezien pim nog geen tijd heeft voor updates.
    Jullie denken dat cp de enigste website is die hij moet onderhouden?
    Hij heeft niet voor jan *** beheerders in het team zitten, beetje nadenken voor je mening geeft.

Jammer dat je weggaat Stan hopelijk vindt je ergens anders wel wat bij je past ;)

PostCounter: 0 - 100 - 200 - 300 - 400 - 500 - 600 - 700 - 800 - 900 - 1000

Project vendettagame.com:
    10% klaar

• RiiCk
    Kalm lees jij eens beter gozer...

Ik zeg het in het algemeen en niet gericht naar 1 persoon.
    Misschien dat jij eens wat beter moet lezen voordat je Caps-Lock aanzet?

PostCounter: 0 - 100 - 200 - 300 - 400 - 500 - 600 - 700 - 800 - 900 - 1000

Project vendettagame.com:
    10% klaar

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!