Beste CP-ers,
Ik heb hier ongeveer 3 maanden met plezier op het forum gepost maar hier stoppen onze wegen. Ik vind het niveau te laag geworden.
Ik heb er lang over nagedacht maar als ik een topic aanmaak waarvoor ik gratis slice. Krijg ik bedreigende berichten met dat het slecht zou zijn voor de werkomstandigheden van slicers. Van meerdere personen.
Ook ben ik het niet eens geweest met het systeem van CP. Intern vind ik dat CP rommelig is wat ook te zien is aan de uitstraling van CP.
De eigenaar van CP zegt niet verantwoordelijk te zijn voor de technische inhoud van de site. Dat is natuurlijk belachelijk als een krant iets slechts publiceert word de eigenaar ook aangesproken.
Ik trek me terug in mijn schelp en ga mijn eigen projecten doen. Althans mijn plan nu is 1 groot project.
Als ik met gitaar spelen meer verdien als met scripten (iets waarvan ik binnenkort hopelijk mijn vaste baan van ga maken) klopt er iets niet. Ik ben me nu wel aan het bedenken of de opleiding die ik heb gekozen wel goed is geweest. Beetje laat maarja.
Vaarwel,
Stan
PS nog gewoon bereikbaar op MSN.