-
-
Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
-
-
Er zijn hier al links gepost hoor . Zoek eens topic door .
Welke nas externe harde schijf gebruik jij ? -
ja ik help hem via msn maar hij moet eerst toegang hebben tot ze router daarna is het zo gepiept
-
Ik zal vanacht de bateij van de modem / router leeg moeten maken zodat de gegevens worden gereset.
Dan kan ik de poort in stellen en de wachtwoord goed krijgen -
Heb je geen reset knop??
-
Nee zit er niet op , tenminste ik kan hem niet vinden..
-
Ik weet niet of je al wat hebt maar ik heb thuis een Linksys Network Storage Link staan waar een Western Digital My Book van 500GB achter zit. Momenteel werkt mijne niet meer sinds ik een nieuwe router heb dus moet hem nog even installeren wat ik vanavond ook van plan was :p
http://www.diskidee.nl/2005/07/14/sneldelen/6025
Hier heb je wel wat informatie er staanJe kan er 2 schijven via de USB op aan sluiten die heel simpel gedeeld kunnen worden.
Voordeel hiervan is dat je ook je eigen PC niet aan hoeft om ze te delen.
-
je moet op je router tevens ook port 20/21 voor de FTP openzetten.. en poort 80 voor WEBserver
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 15.12.09 19:48:10:
en dan op het ip waar jij op zit uiteraard;) -
@ Niels,
Dat bericht heb ik ff doorgelezen maar gaat dat alleen over de harde schijf die er verteld wordt of kan je alle schijven daarmee gebruiken ?
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 15.12.09 19:51:47:
O het bericht heeft meerdere pagina's
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 15.12.09 19:53:22:
Nee je moet er perse die Linksys hebben ik heb een Samsung gekocht bij de dixons. -
Citaat van Frenzo
@ Niels,
Dat bericht heb ik ff doorgelezen maar gaat dat alleen over de harde schijf die er verteld wordt of kan je alle schijven daarmee gebruiken ?
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 15.12.09 19:51:47:
O het bericht heeft meerdere pagina's
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 15.12.09 19:53:22:
Nee je moet er perse die Linksys hebben ik heb een Samsung gekocht bij de dixons.Ik heb er ook een Western Digital achter ja. Zal zo wel een foto maken mits ik me kabel kan vinden van de camera dan kun je het zien. Ben nu nog bezig met de hardeschijf goed te krijgen aangezien hij nog niet helemaal werkt.
-
gewoon wamp op gooien en alles komt goed
-
Of Xampp (http://www.apachefriends.org)
Doet het altijd goed -
-
ja port 80 openen maar denk dat hij het zelf ook weet usb webserver raad ik niet aan om te gebruiken
wamp is aleen een beetje een gepiel met de settings maar als het goed werkt werkt het lekker xampp ook werkt lekker akn zijn dat er fouten kunnen zijn maar als die er niet zijn werkt het ook lekker
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!